Afsnijden + kleven

Status
Niet open voor verdere reacties.
TS is onduidelijk.
hoeveel meter zat er tussen de afsnijder en de afgesnedene..?
wat was het onderlinge verschil in snelheid tussen inhaler en ingehaalde..?
hoe hard reed TS zelf..?
waarom werd er gekleefd na het afsnijden..?
hoeveel rijervaring heeft TS..?
op welk soort weg werden al deze feiten gepleegd..?
enz..
Wat doet dat er toe?
Het komt bij mij over alsof bepaalde asociale en levensgevaarlijke (voor de medeweggebruikers) manoeuvres dus perfect in orde zijn als de andere maar goed kan remmen omdat het een stroeve ondergrond is of goed kan uitwijken omdat hij meer ervaring heeft?
Wat voor manier van redeneren is dit?
Iemand die een manoeuvre/handeling uitvoert dient ervoor te zorgen dat niemand in de buurt daar hinder van ondervindt (hinder = remmen, uitwijken, ...) of kan ondervinden en als dat niet kan dan dient die weggebruiker te wachten met zijn/haar manoeuvre. Diegene die wenst te manoeuvreren dient te anticiperen --> als ik mijn voertuig dwars over de baan zet, dan zal ik die en die weggebruiker hinderen dus NIET manoeuvreren = wachten.
 
Randy, tnx voor je reactie, denk dat ik dan eventjes ga bellen...
@ Die andere reactie: toetsenbordhelden!
Vind je niet dat je dat een klein beetje uitlokte? ;) Je begint je post al met iets over 'moraalridders' te brabbelen. Dan kun je erop wachten natuurlijk.\

Neemt niet weg dat het beste devies is doorgeven aan de politie. Zelf 'actie' ondernemen krijg je alleen maar een hoop ellende (en strafbare feiten) van.

Ik ben overigens toch wel nieuwsgierig naar je verhaal. Aangezien je zelf aangeeft dat de moraalridders te paard zullen gaan bij jouw verhaal, geeft dat misschien wel aan dat je zelf ook niet helemaal netjes te werk bent gegaan? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan