afspraken Belgentoertje

CPU

MF veteraan
18 apr 2002
1.561
0
ekeren (belgie)
bij afwezigheid van B2 maar een nieuw topic aangemaakt ipv

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/7028

zodat we een polletje knn houden, raken we er misschien zonder ruzie uit waar we gaan :]
poll over de datum komt begin volgende week, suggesties zijn uiteraard al welkom...

[edit]
als er nog suggesties binnenkomen om bij in de poll te stoppen.. laat maar komen !
[/edit]
 
Ik zou liefst een dagje echte ardennen.
En het tempo zo vlot mogelijk :P , zolang ik maar kan volgen met mijn gs natuurlijk.

Weekend van Werchter gaat niet, en zaterdag 20 juli ook niet.
In de week zal het ook niet lukken want ik doe dan (normaalgezien) vakantiejob, als ik er nog een vind tenminste.

* laat iedereen zijn woonplaats vermelden, dan hebben we een idee voor een verzamelplaats(en)
ik: omgeving Gent
 
Nog iets: ik rijd enkel mee bij droog weer, anders heb ik er weinig aan. Een datum zou ik dus niet te veel op voorhand vastleggen, maar eerst afwachten voor weerberichten.
 
Ardennen natuurlijk :)

Een mooie dag tijdens de week mag ook -weinig volk ginder dan :) - in het weekend liefst zaterdags om die zondagsrijders met hun klak te vermijden.

Wonende te Antwerpen :)

Afspreken kan je altijd op 1 of andere parking langs de autostrade; of op een terraske in de Ardennen zelf en zo elkaar al eens leren kennen :)
 
Heb wel enkele mooie ritten door de Ardennen.
Woon zelf in Turnhout en spreek meestal met Sniper aan de afrit Geel-West op de E313 af.
 
effe reageren, mij mag je altijd meetellen bij goed weer ! :]
Maar probleempje , wanneer... In juli ben ik met vakantie aan de kust, en dat is wel een beetje ver om eens te gaan snorren in de ardennen. :(
En voor diegen die het nog niet wisten, ik ben van Bornem tegen St Niklaas... ;)
 
Een ritje naar de ardennen heb ik altijd al willen doen (het zou mijn 1e zijn). Tegen dat het doorgaat zal ik al wel in Beringen wonen, vlakbij afrit 25 van de E313. (zit nu nog op kot in Mechelen)

Dus ik ga graag mee, en zoals het er nu voorstaat is geen enkele datum een probleem, maar natuurlijk liefst geen regen ;)
 
naais !

recumbent heeft blijkbaar wat tourtjes liggen, dus dat zal geen al te groot probleem zijn. datum: wat mij betreft, ik heb nooit tijd, dus kan het eender wanneer zijn, moet'k dan gewoon ff wat tijd maken...
 
ja, doe maar, voor mij passen de meeste datums wel, en liefst in de week voor minder drukte. Als niemand anders dan kan is het weekend ook goed hoor :)
 
yup interesse hier, maar ik denk dat ik met de wagen zal komen met de motor op een aanhangwagen, snelwegen zijn mijn ding niet, en van de kust naar de ardennen is toch een heel eind en mijn nieuwe bandjes wil ik niet graag nogmaals vierkant rijden

misschien een plaats kiezen die wat centraler ligt in het land er zijn hier mensen van brugge, gent en dan is het toch al een stukkie rijden om in de ardennen te komen

de meeste datums passen voor mij met uitzondering van 28-29/06 ; 20-21/07 en 27-28/07
 
hallo,
ik ga over 4 weekies naar de ardennen *D
en zoek nog mooie route's daar...

zouden jullie die kunnen posten?? (slijm :9~ slijm...)

groetjezzz kwakkie400
 
Goed voorstel Recumbent.

Als deze datum en uren doorgaan, dan wacht ik op de rest op de parking(tankstation) vlak voorbij afrit 25a op de E313 tegen een uur of 10.10u.
Anders moet ik eerst naar afrit 23 rijden om vervolgens terug voorbij 25 te passeren :)
En da's wat dom :)
 
Laatst bewerkt:
Als die bbq ( met al die drank) van de dag ervoor niet te hard op mijn gestel geteerd heeft zal ik zeker aanwezig zijn ! :+ :]
Maar natuurlijk moet het ook een beetje goed weer zijn 8-)
We houden de weerberichten in het oog....
OK, wie heeft tot hier toe al toegezegd :
- Recumbent
- Sniper
- JB_Khan

Wie nog ...?????
CPUBurn, Jonas, Ennekke, PowerbikeSP1, Botje .... ????

PS Botje, je kan altijd vanuit St niklaas met mij meerijden tot aan de ontmoetings punten hoor. Laat maar weten. ;)
 
Laatst bewerkt:
De 30 ste kan ik niet, ik ben dan in Werchter te vinden.(B2 ook)

De weekends van juli zouden mij in principe gaan, met uitzondering van 21 juli.

Hoe dan ook een, datum vinden die iedereen past is niet makkelijk, er zal wel altijd wel iemand uit de boot vallen...
Er kan natuurlijk meer dan 1 trip gepland worden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan