Afsprakentopic Chopperrijders en overige

Wordt een hele klus om die choppers bij te gaan houden, maar ik wil het wel proberen.....
 
@ M.Doorman - ritje in je achtertuin, vanuit H´dorp binnendoor naar Haarlem, via Halfweg - Sloterdijk, tuindorp Oostzaan, binnendoor naar Wormerveer binnendoor naar Alkmaar langs de Cacao-fabriekszooi, drankje waagplein, Bergen aan Zee, Castricum en terug naar H´dorp?

Ik zei al, ken daar ook een beetje de weg....
 
@ nijlpaard - onder overige vallen alle supersport, sport-toer, toer, nakeds etc en dergelijke die gewoon van een mooie, relaxte rondrit houden....
 
Wat en BS joh van die admin. Zo creeer je overduidelijk groepjes.
Maar ach, cést la vie.
De route die marco gaat uitzetten is heel leuk MAAR niet in het weekend van de 8e gaan rijden!!! Kunnen we die niet de 17e van augustus doen. Ben ook een keer een weekendje weg(nl de week van de 8e).
Mazzel BIKERS, gr alex
 
voor mij geloof ik ook ff geen probleem, de 17e ook meer tijd, zaterdag 9 augustus is in Hellevoet Wallenpop, dus moet er wel een klein biertje gedronken worden (of 2, of 3, of .....)
 
Ik hoor het wel rijders wanneer het gaat gebeuren .

Vanaf 19 augustus tot 01 sept ben ik weg lekker naar Malloca toe.

Dus voor die tijd altijd goed ..een paar ritjes rijden.

Groeten William


P.S. deze topic is dus officeel geopend
 
Alex ga je niet in dat weekend in de omgeving van Markermeer dan.
Kan je je motor mee nemen en ff een dagje met ons touren

Groeten William.
 
Heeej, ik hier? Watskeburt? Topic op de verkeerde plek of zo? Ik vind het wel lachen, schop het maar weer in de war....Harleys & RR-rrr's bij elkaar...maar dat gebeurt wel meer, zal vast niet zo'n punt zijn. Ik hou het zijdelings in de gaten qua ritjes. Als La Moto weer opgekalefaterd is, rij ik vast een keertje mee (ik heb motorpech).

Wel onhandig. Al die topics. 8-)
 
Ik ben een rit aan het uitzetten, al een en ander gereden.
Ik zie ook wat andere initiatieven. Ben van mening om te starten in landsmeer dan enkhuizen langs Markermeer en stukkie naar links en weer naar beneden.
Tot enkhuizen ben ik er al uit. Wordt echt een toproute.

Moet ik hiermee doorgaan en zullen we voor zondag 10 aug plannen?
 
Ik ben een rit aan het uitzetten, al een en ander gereden.
Ik zie ook wat andere initiatieven. Ben van mening om te starten in landsmeer dan enkhuizen langs Markermeer en stukkie naar links en weer naar beneden.
Tot enkhuizen ben ik er al uit. Wordt echt een toproute.

Moet ik hiermee doorgaan en zullen we voor zondag 10 aug plannen?

nee naar rechts over de dijk naar lelystad en dan terug ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een rit aan het uitzetten, al een en ander gereden.
Ik zie ook wat andere initiatieven. Ben van mening om te starten in landsmeer dan enkhuizen langs Markermeer en stukkie naar links en weer naar beneden.
Tot enkhuizen ben ik er al uit. Wordt echt een toproute.

Moet ik hiermee doorgaan en zullen we voor zondag 10 aug plannen?


Laatste keer dat ik er langs kwam (is al weer een paar weekjes geleden) was de dijk bij Schellinkhout afgesloten. (Voor dijkverbetering of zo)

Is die al weer toegankelijk?
 
ben via cappelle er op geweest en bij de brug weer de terug weg genomen
vandaf de brug was t opgebroken een stuk lekker offroad wezen :]
daarna was t weer :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan