afstel gegevens kleppen Kawasaki GPX 750 R Ninja

trudy65

MF'er
30 jul 2003
41
0
Wij zijn op zoek naar de afstel gegevens van de kleppen van een Kawasaki GPX 750 R Ninja.
De zgn "èchte" monteurs draaiden het blok zo wat de soep in (de distributie-ketting verkeerd terug opgelegd! :( ),dus nu maar zelf doen.Wie kan ons aan die gegevens helpen?
 
Staan op een sticker aan de binnenkant van een van de zijkapjes. (ik dacht de linker) Morgen kan ik het anders wel voor je nakijken.
géén beste blokken overigens :X
Helaas,staat er niet meer in.(Er is e.a. aan veranderd & overgespoten).Als je het voor me na wilt kijken ben ik errug gelukkig :} !

Hier trouwens geen klachten over het blok (terwijl het ding toch al aardig op leeftijd is).De wegligging is lastiger,omdat de voorgeschreven banden niet de juiste zijn :?
 
inlaat 0,13 - 1,18 mm
uitlaat 0,18 - 0,23 mm
Wegligging kan je verbeteren door de achterveer wat op te pompen (met een compressor) en ik heb destijds vóór WP veren er in gezet.

NEEEEE niet met de kompressor daar mag maar 50psi in whaaa nog minder zelfs
voor de 750 mag daar maar 21psi in anders gaan de olie seals naar de klote in je demper en kan je een nieuwe kopen.
 
:} BEDANKT ,GRAZIE , THANKS , MERCI ,DANKE :}

Het probleem van de wegligging is opgelost met een andere voorband.De voorschreven band had een (te) hoge wang,daardoor "viel" ìe de bocht in.
Maar voordat we zover waren hadden we al 3 motorzaken "geraadpleegd" (heeft de nodige centjes gekost :r ).Uiteindelijk zijn we bij Cees Doorakkers terecht gekomen (Jeweetwel,voormalig coureur.Heeft (?) nu een zaak in Gilze.) en hij had het zo bekeken :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan