Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik weet dat je klein bent Mar1tin maar hoe lang ben je nou precies dan?8 mm laten zakken, voor mijn gevoel bij R1 beste compromis! In ieder geval lekkerder in te sturen (ook remmend!) en voldoende stabiel![]()
Kom ik ook nog net met m\'n tenen aan de grond!
1.69 meter![]()
En korte pootjes hè![]()
zie je er zo uit zonder pak....
![]()
Heeft ook korte pootjes, maar wel lange armen![]()
En dit is goed want?ik heb hem wel laten zakken bij mij, 3,5 cm
stuurt bij mij strakker en makkelijker
zit nu net onder het wheely kantelpunt ook
scheelt weer wheelies
Ga/bel eens naar André Stamsnijder, Derkseweg 1A, Bornerbroek, 074-3842355, 06-53750462. Die weet héél veel van vering en de afstelling. Afstellen is overigens gratis bij hem en hij is WP-dealer.Heeft iemand zijn voorvork verder door de kroonplaat laten zakken?Bevalt dit en hoe stuurt het.Bij mijn motor zit er een schaalverdeling op die nu 3 ringen aangeven.Iemand ervaring met aprilia RSV mille?
idd, weet je wel wat dat ding weegt\'K denk dat het met een V- Max minder leuk is om wheelys te maken![]()
idd, weet je wel wat dat ding weegt
en 145 pk met hoog koppel komt zo snel omhoog
met bijrijder , eerste 3 versnellingen met rustig gas niet op de grond te houden, en dat met cardan aan drijving![]()
enne , wheely op de 400 meter strip kost tijd