Afstellen voorvering

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
37
Heeft iemand zijn voorvork verder door de kroonplaat laten zakken?Bevalt dit en hoe stuurt het.Bij mijn motor zit er een schaalverdeling op die nu 3 ringen aangeven.Iemand ervaring met aprilia RSV mille?
 
Ik heb hem een cm laten zakken, bevalt goed.

Ik heb dit wel wel in div stappen gedaan...stukje laten zakken...ff rijden enz.

Probeer het gewoon alleen niet te veel (ver) ineens.
 
1.69 meter :)
En korte pootjes hè :(

zie je er zo uit zonder pak....

ape8.jpg



Heeft ook korte pootjes, maar wel lange armen *D
 
Ik hoor wel vaker dat iemand zijn voorvork verder door de kroonplaat laten zakken met een R1. Ik heb echter nog nooit gehoord dat dit gedaan wordt met een R6. Iemand meer info?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand zijn voorvork verder door de kroonplaat laten zakken?Bevalt dit en hoe stuurt het.Bij mijn motor zit er een schaalverdeling op die nu 3 ringen aangeven.Iemand ervaring met aprilia RSV mille?
Ga/bel eens naar André Stamsnijder, Derkseweg 1A, Bornerbroek, 074-3842355, 06-53750462. Die weet héél veel van vering en de afstelling. Afstellen is overigens gratis bij hem en hij is WP-dealer.
 
\'K denk dat het met een V- Max minder leuk is om wheelys te maken ;)
idd, weet je wel wat dat ding weegt
en 145 pk met hoog koppel komt zo snel omhoog
met bijrijder , eerste 3 versnellingen met rustig gas niet op de grond te houden, en dat met cardan aan drijving :]

enne , wheely op de 400 meter strip kost tijd
 
idd, weet je wel wat dat ding weegt
en 145 pk met hoog koppel komt zo snel omhoog
met bijrijder , eerste 3 versnellingen met rustig gas niet op de grond te houden, en dat met cardan aan drijving :]

enne , wheely op de 400 meter strip kost tijd


Heb weleens op een V-max gereden vondt het wel meevallen. Bij iets van 7000 t begon \'t pas hard te gaan :?
 
maar omhoog komt ie zeker
afstelling doet een hoop
toen ik hem niet nieuw had, dacht ik oh leuk power
tot ik dus mn 1000 km beurt had, toen was er echt power aanwezig
en dat geweld komt boven de 6000 rom normaal
maar bij mij al direct, heb mn boostklep vast gezet in de full open stand 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan