afstellen WP voorvork en ohlins achterveer 600rr

gillanfilip

MF'er
31 dec 2003
152
0
Aalst Belgie
wie heeft ervaring met het afstellen van een WP voorvork upsd en ook het afstellen van de achtervering (ohlins)
enkel ernstige antwoorden AUB (niet van "ik heb eens gelezen of gehoord")
:} :} :} :} :} :} :}
 
Ik heb enkel ervaring met afstellen van Öhlins voorvork en Öhlins achtervering ;) Heb tijdje rondgereden met afstelling van Pellegrims ( veringtuner) , maar nu heb ik m'n vering volledig naar mijn smaak afgesteld :}

Wat had je graag geweten ??
 
de ohlins zit er al op, de voorvorkspanning staat al goed, maar de bandslijtage is slecht, slechter als bij de originene veer.
Waarschijlijk staat de in en uitgaande demping niet goed afgesteld.
heb zaterdag en maandag 12 sesies van 20 min gaan trainen op Croix maar krijg ze maar niet goed afgesteld.
De veer geeft wel veel vertrouwen en bokt niet zoveel als de originele bij het uitremmen van het lange stuk, maar de heb een paar (bijna) slippers gemaakt in de dubbele linkse, misschien door het iets te vroeg op het gas gegaan maar deed dat vroeger ook al met de originele dus....of het ligt aan de man of de vering.
ik denk de vering.
wat de voorvork betreft die word maar geplaatst binnen twee a drie weken, maar naar het schijnt is die nog moeilijker af te stellen dan de ohlings ( of is misschien gewoon grootdoenderspraat van jongens die wat stoer willen doen en doen alsof ze veel weten van motoren )
ik zal morgen eens een foto nemen van de achter en voorband, misschien zie jij dan al genoeg. (ik hoop van wel)
alvast bedankt. :}
 
Dit kijkt wat makkelijker... ;)

full
 
"De bandenslijtage is slecht" ?!?
Wat is je problem nu eigenlijk? Quote: "Ligt het aan de man of de vering? Ik denk de vering" ?!? Ik denk aan de man wanneer je de vering niet af kunt stellen......
 
Terug
Bovenaan Onderaan