Afstelling luchtschroef ZZR600 1999

hansbergsma

Rookie
9 jun 2011
3
0
Hoi sleutelaars,

Inmiddels heb ik dankzij jullie allen veel informatie gekregen over motoren en techniek, rijdt zelf een FJR1300 waar ik alle onderhoud aan laat doen en voor de "knutsel" een ZZR600 uit 1999 waar ik tot nu toe alles zelf aan doe ( remmen, beurtjes, koppelingsplaten al vervangen )

Ik heb inmiddels voor de tweede keer de carburateurs van mijn ZZR uit elkaar gehaald, de eerste keer om ze schoon te maken, wat echt nodig was en de tweede keer om de vlotternaalden toch maar te vervangen, noem dat maar een leerproces en frustratie ;)

Ik heb nu maar gewoon een revisieset besteld voor alle vier de carburateurs, omdat de motor verzoop op cilinder 3 en 4.

Nou zit er een stelschroef, ik neem aan voor de lucht/mengselverhouding, naast de sproeiers, deze had ik de eerste keer ook laten zitten maar er nu toch ook maar even uitgehaald.
Ik kan nergens een basisafstelling vinden, 1,5 slag, 2 slagen ?

Toen ik ze er uit draaide uiteraard wel even de slagen geteld, 3,5 slag op alle 4 cilinders ? dat lijkt me wat enthousiast, wat moet ik aanhouden als basisafstelling ? heb eigenlijk geen zin om de boel nog een keer uit elkaar te halen ;)

Alvast dank voor jullie hulp !, groet uit Drachten,
Hans
 
Probeer een wphb te vinden. Altijd handig.

De komende 4 minuten zoek ik de oem instelling van de luchtmengselschroeven voor je op...
 
Terug
Bovenaan Onderaan