Ben benieuwd hoe mijn mede R1 2002-rijders de vering hebben afgesteld.
Afstelling vanaf de fabriek beviel mij totaal niet erg zoekerig bij hard remmen met daarbij onverwacht achterwiel los.
Heb mijn motor laten afstellen door heren van WP en de motor is veel beter voorspelbaar.
Let op voor straatgebruik is de instelling redelijk stug.
Het aantal klikken zijn geteld vanaf volledig ingedraaide toestand.
VOOR:
Veervoorspanning zichtbare ringen 3
Uitgaande demping ( dus boven op de veerpoten) 8 klikken
Ingaande demping ( dus onderaan de veerpoten) 6 klikken
ACHTER:
Voorveerspanning standaard gehouden.
Ingaande demping ( boven) 6 klikken
Uitgaande demping (onder) 4 klikken
Het zijn dus nog steeds de standaard veren en olie enne mijn gewicht is ong. 80 kg.
Hoor 't wel
gR1d
Afstelling vanaf de fabriek beviel mij totaal niet erg zoekerig bij hard remmen met daarbij onverwacht achterwiel los.
Heb mijn motor laten afstellen door heren van WP en de motor is veel beter voorspelbaar.
Let op voor straatgebruik is de instelling redelijk stug.
Het aantal klikken zijn geteld vanaf volledig ingedraaide toestand.
VOOR:
Veervoorspanning zichtbare ringen 3
Uitgaande demping ( dus boven op de veerpoten) 8 klikken
Ingaande demping ( dus onderaan de veerpoten) 6 klikken
ACHTER:
Voorveerspanning standaard gehouden.
Ingaande demping ( boven) 6 klikken
Uitgaande demping (onder) 4 klikken
Het zijn dus nog steeds de standaard veren en olie enne mijn gewicht is ong. 80 kg.
Hoor 't wel
gR1d