Afstelling voorpoten??

Banneke

Die hard MF'er
28 aug 2005
608
47
Ik zit niet fijn op mijn VTR1000F en ben benieuwd of ik nog wat kan veranderen aan de huidige afstelling, zo ziet het er nu uit

full


Ik weet niet hoe de punten A en B moeten staan??

Er is ook een mogelijkheid om met een schroevendraaier bovenop een instelling te verdraaien, maar wat dit voor uitwerking heeft :?

Wie kan me dat vertellen

:W
 
Laatst bewerkt:
Wat zie je daar nu aan?

Hoeveel slagen zijn die schroeven gedraaid? Je kan er overigens de veervoorspanning mee regelen.

Het zou ook die moer kunnen zijn en het middelste stelschroefje voor je demping. Daar lijkt het toch eigenlijk wel op. Check je WPHB.


Zorg dat je alles op 'default' zet en ga vanuit daar experimenteren. Tel het aantal slagen, ga rijden en doe vooral niet alles tegelijkertijd.

Er is overigens ook best veel te vinden over dit onderwerp.
 
Laatst bewerkt:
Is het verstandig (veilig) om bijvoorbeeld m'n clipons op deze hoogte te zetten??

[afbeelding]
Nee superstom, serieus.
Die nok die je op de foto ziet beschermt de clip on tegen ongewenst draaien. Als je pech (bout niet goed aangedraaid...) hebt schiet je clip on naar voor/achteren als je hard remt of gas geeft. Kan net het verschil zijn tussen schrijven met je hand of schrijven met je mond voor de rest van je leven.

Maar verder :] :]
 
Ik had het ook wat overdreven natuurlijk
Er zitten keepen in de vorkpoten en in de bovenste zit een metalen borgveer
Het is me duidelijk dat je deze moet laten zitten vanwege dezelfde redenen
En als die nok maar geborgd blijft door de kroonplaat

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan