Aftellen tijdens groeten

Wat vinden we van Aftellen tijdens groeten?

  • Leuk idee, ik doe mee!

    Stemmen: 1 2,4%
  • Ach ja ik zie wel

    Stemmen: 3 7,1%
  • Ze mogen blij zijn als ik ze überhaupt groet

    Stemmen: 1 2,4%
  • Ik durf niet te groeten, ik hou 2 handen aan het stuur

    Stemmen: 1 2,4%
  • Wat een ruk-idee

    Stemmen: 36 85,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Status
Niet open voor verdere reacties.

GeeBee

Rookie
2 jul 2003
26
0
Hardenberg
Als je zoals vandaag relaxed door het Twentsche Land tuft :] , dan bedenk je wel eens iets.
Stel je komt een groepje tegen van zeg 3 motoren. Bij de voorste steek je 3 vingers uit bij wijze van groet en bij elke motor die je tegenkomt haal je er eentje af. Zo tel je af tot aan de laatste.

Bij een grote groep steek je gewoon je hele hand uit en begin je bij de 4 na laatste met aftellen...


edit
ff poll eraan vastgeplakt
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat heb ik ook wel eens :X

wat is de diepere gedachte achter het aftellen?
 
Als het Hells Angels zijn moet je Y M C A doen...

Of dacht je dat die jongens niet tegen een grapje konden?
 
fingers.gif
 
Ik zou maar eens naar het landschap gaan kijken, want dit soort ideeen zijn niet gezond. Heeft geen enkele toegevoegde waarde.

Ik zou me nog iets kunnen voorstellen bij een herkenbare M-F groet. Maar als je dat herkenbaar wilt maken moet het wel behoorlijk herkenbaar zijn en de enige die ik daarvoor ken hebben ze al eens gebruikt in 40~45 en dat lijkt me niet zo'n goed idee. Dus als daarvoor een goed alternatief zou zijn ga ik wel mee. Dat geeft wel weer veel meer herkenbaarheid omdat je niet iemands M-F sticker kunt zien als die hem al heeft geplakt
 
Want anders?
Bedoelde dus racist...

En ik krijg me een teringhonger van onzinnige raadseltjes...

[me]~Vincent~ begeeft zich richting ijskast...[/me]
Anders had je me mogen uitleggen waarom jij voorbarige conclusies trekt.

Ik zie de link namelijk niet: topic over aftellen -> grappige foto van een hand -> grappig filmpje over mevrouw die op een aparte manier aftelt -> NielsVR is racist :?

Jij hebt er, zo zie ik net (3e alinea), misschien wel kijk op. Wie weet ben ik er wel één. Och jeetje.

Ik ga trouwens slapen, het is veel te laat om voor racist uitgemaakt te worden :Z
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, en hoe doe je dat dan als je een groep van 25 man tegenkomt :?

[me]Chef bedenkt zich net dat je dan 498 handen te kort kwam als je toevallig 9 mei naar Veenendaal reed :o [/me]
 
Oh ja, en hoe doe je dat dan als je een groep van 25 man tegenkomt :?

[me]Chef bedenkt zich net dat je dan 498 handen te kort kwam als je toevallig 9 mei naar Veenendaal reed :o [/me]

dan steek je dus je hand op en bij de laatste 4 tel je af. SIM-PEL :P
 
Blij dat er tenminste nog iémand het serieus heeft doorgelezen ;)

maar moet ik nou van duim naar pink aftellen of andersom?

dan zit ik bij die laatste met mn pink omhoog, dat staat zo stom.
met mn duim omhoog is ook overdreven...

[me]BasE is moe en gaat z'n lovenest opzoeken :Z [/me]
 
Je komt wat tegen zo laat op de avond...

Anders had je me mogen uitleggen waarom jij voorbarige conclusies trekt.

Ik stel je een vraag :o Gewoon een vraag... :?
Aan je - bijzonder vreemde - reactie te zien snapte je wel wat ik bedoelde dus ik zie niet in waarom je spelletjes hoeft te spelen en niet gewoon ff kan antwoorden.

Ik zie de link namelijk niet: topic over aftellen -> grappige foto van een hand -> grappig filmpje over mevrouw die op een aparte manier aftelt -> NielsVR is racist

Wat die hand zegt weet ik niet maar dat filmpje is van een racistisch wijf.
Dat hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat jij een racist bent maar ik vroeg het je dus.

Jij hebt er, zo zie ik net (3e alinea), misschien wel kijk op. Wie weet ben ik er wel één. Och jeetje.

Waarom haal je dit erbij?

Ik ga trouwens slapen, het is veel te laat om voor racist uitgemaakt te worden

Ik vraag ben jij er zo een. Nooit geweten dat je met een simpele vraag iemand kon uitmaken.
Kennelijk ligt dit heeeeeeeeeel erg gevoelig bij je want anders had je je niet zo aangesteld.

 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, we doen er wel moeite voor om een onderwerp te vinden voor een topic, maar dit is toch echt weer "een over de grens" geval. Heeft toch echt niks meer te bieden. Wat heeft dat nou voor zin? Komen er 20 rijders je tegemoet en ga je vanaf de 16de ineens minder vingertjes opsteken? Gestoord idee :r

Dream on en mij zul er niet aan mee zien doen.
 
Je komt wat tegen zo laat op de avond...Ik stel je een vraag :o Gewoon een vraag... :?
Aan je - bijzonder vreemde - reactie te zien snapte je wel wat ik bedoelde dus ik zie niet in waarom je spelletjes hoeft te spelen en niet gewoon ff kan antwoorden.Wat die hand zegt weet ik niet maar dat filmpje is van een racistisch wijf.
Dat hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat jij een racist bent maar ik vroeg het je dus.Waarom haal je dit erbij?Ik vraag ben jij er zo een. Nooit geweten dat je met een simpele vraag iemand kon uitmaken.
Kennelijk ligt dit heeeeeeeeeel erg gevoelig bij je want anders had je je niet zo aangesteld.
go to bed please, slaap uit en sta met een goed humeur weer op :+ :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan