After a STORM comes a calm... VTR 1000F (deel 11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed, heb even naar de geschiedenis gekeken van alle bovengenoemde "members".
Mensen die ik wil nomineren om te deleten:

- Barthinho, niet meer aktief sinds 2010
- Toroloco, laatste bericht in deel 8
- Jeroenio, motor in de verkoop
- Patrick1976, idem
- Veterik, laatste bericht in deel 9

Zijn er mensen om toe te voegen?


Yep, zal nog eens een nieuw fotootje insturen, maar je mag ook een oude gebruiken als je wilt...
 
:W

Hoe ist ermee? Hoe gaat het met het meestertje spelen?

Hey Ties,

Het gaat hier prima..maar nog altijd druk met de studie. Nog even doorbijten en dan ben ik in oktober van dit jaar als het goed is gediplomeerd. En bij jou? Was je nog op zoek naar werk of heb je iets gevonden?
 
:W

Meld me ook maar weer eens..

Ehhhhh stel je even voor? :)

Trouwens, mag de foto in de OP vervangen worden door onderstaande:
Mods is nog niets aan veranderd..

Done

Terugvindpost... das toch niet nodig!

Maar was dat nou, gooit iedereen zn firestorm in de verkoop?

Eigenlijk is de Storm, misschien op het verbruik na, best heel erg ideaal :} *O*

Nog ff een nieuw plaatje voor de startpost:

Plaatje staat erin!

Yes VTRen zijn er genoeg te koop!
Ik probeer het geeneens; die van mij is teveel aan aangepast!
Dat gaan ze altijd tegen je gebruiken.
Dan hadden ze liever 'een originele' gehad... bla bla bla!

Ik heb ook wel gekeken naar andere fietsen, maar slotsom:
VTR geeft gewoon veel fun voor t geld!
Tja ze zuipen... en dan nog?

Die streetfighter wordt ook een zuipschuit.
Boeiend! Gang is alles!

Misschien koop ik er nog eens een blackbird bij ofzo.
Kan ik daar "lekker relaxed" mee toeren..... 200+
 
Laatst bewerkt:
Ehhhhh stel je even voor? :)DonePlaatje staat erin!

Yes VTRen zijn er genoeg te koop!
Ik probeer het geeneens; die van mij is teveel aan aangepast!
Dat gaan ze altijd tegen je gebruiken.
Dan hadden ze liever 'een originele' gehad... bla bla bla!

Ik heb ook wel gekeken naar andere fietsen, maar slotsom: VTR geeft gewoon veel fun voor t geld!
Tja ze zuipen... en dan nog?

Die streetfighter wordt ook een zuipschuit. Boeiend! Gang is alles!

Misschien koop ik er nog eens een blackbird bij ofzo.
tja me nsr is kwa cil inhoud 4x zo klein en zuipt ook 1op 10 tweetaktpeut })
 
Laatst bewerkt:
Zijn er mensen om toe te voegen?

Als ik er nog bij pas..

full


2001, Mods; db kuipruitje, osco oiler, kleine knippers achter.
 
Hey Ties,

Het gaat hier prima..maar nog altijd druk met de studie. Nog even doorbijten en dan ben ik in oktober van dit jaar als het goed is gediplomeerd. En bij jou? Was je nog op zoek naar werk of heb je iets gevonden?
Dat schiet dus al aardig op! Goeie zaak :)

Ik ben nu alweer 1,5 jaar de ambtenaar aan het uithangen in Assen. Stelt niet erg veel voor, dus ondertussen wat aan het rondkijken naar iets leukers. Dat schiet helaas nog niet heel erg op, maar de centjes komen vooralsnog wel binnen, dus geen stress ;)
 
Och, het is op uitzendbasis zonder uitzicht op een vaste aanstelling, dus het is wel algemeen bekend dat iedereen verder blijft kijken O-)
 
ik heb het anders om gedaan ik heb al jaren een BB en heb er een VTR bij gekocht, hoewel bepaalde onderdelen gelijk zijn hebben ze heel verschillende karakters
 

Middag Bennie,
stuur mij even een fotootje en specs van je fiets?
Voeg ik je toe!

ik heb het anders om gedaan ik heb al jaren een BB en heb er een VTR bij gekocht, hoewel bepaalde onderdelen gelijk zijn hebben ze heel verschillende karakters

Ik had eigenlijk in mn hoofd om een streetfighter te gaan bouwen obv (schade) blackbird.
Maar wou liefst een injectie fiets, daar was ik nog niet tegen aan gelopen.
Toen werd die vtr die ik nu als basis gebruik me een beetje in de schoot geworpen, dus kon het niet laten! _O-

Kan ik jouw VTR ook toevoegen aan de OP?
 
Terugvindpost... das toch niet nodig!


Maar was dat nou, gooit iedereen zn firestorm in de verkoop?
Ik hoop idd snel niet meer nodig :+

Grapje


Ik weet ook nog niet wat ik wil: de Storm is eigenlijk best een leuk compromis van sportief kunnen rijden maar ook geschikt voor veel kilometers aan een stuk. Maar toch kan ik niet echt vriendjes worden met 'm.
 
Tsja, lastig uitleggen. Rijden gaat super, maar mss wel juist daarom; hij is wel heel erg vergevingsgezind; ik mis nog wat extra fun. (en ik vind 'm niet mooi :$ )
 
Laatst bewerkt:
Die tweede reden _O- Dat uiterlijk viel bij de aankoop nog niet zo op? :9

Het is inderdaad wel een vriendelijk apparaat. Wat dat betreft is bijv. een Soes TL1000 misschien wat rauwer.
 
Tsja, lastig uitleggen. Rijden gaat super, maar mss wel juist daarom; hij is wel heel erg vergevingsgezind; ik mis nog wat extra fun. (en ik vind 'm niet mooi :$ )

Een VTR rijdt ook gewoon goed. Maar als dat je niet aanstaat....

Dan moet je maar een TL kopen ja, daar heb je zeker je handen vol aan! :)

Q
ReputationThe TL1000R's sibling, the TL1000S, was widely known as a "widow-maker".[3] Some riders crashed, and blamed the bike's instability. Although Suzuki claimed that they fixed this problem on the TL-R, the reputation stuck and Suzuki reported "sub-optimal" sales on both TL models. The TL1000R was also criticized by many in the motorcycle press for being overweight,[1] and is faulted for its rotary damper rear suspension.
UQ
Bron: Suzuki TL1000R - Wikipedia


Tsja, lastig uitleggen. Rijden gaat super, maar mss wel juist daarom; hij is wel heel erg vergevingsgezind; ik mis nog wat extra fun. (en ik vind 'm niet mooi :$ )

Uiterlijk is genoeg aan te doen.. gooi er maar een klap geld tegen aan!
Wat wil je dan?


lol... het is ook nooit goed he! :+

Vrouwen :+
 
Laatst bewerkt:
:(



_O- *O*

Mss wordt het wel heel wat anders: ik wil een motor met het uiterlijk en vermogen van een SS (Duc 848 bijvoorbeeld :} :9 ), de betrouwbaarheid van een Honda en het comfort en allroad-eigenschappen van een KTM Adventure... Iemand nog tips? :P
 
ja ,moet ik er eerst even een foto van maken en dan nog zien dat ik hem hierop krijg, ik ben ook niet zo handig met foto,s plaatsen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan