After a STORM comes a calm... VTR 1000F (deel 11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
S
Heeft er iemand ervaring met de fairings die op ebay staan? Ik wil wel wat anders en ben in twijfel of ik een setje uit Azië laat komen of het hier in nl bijvoorbeeld laat spuiten. Ik ben er nog helemaal niet uit wat ik precies wil, maar op ebay staan wel een paar aardige setjes. Vind ik althans.

Een maat van mij heeft een setje op zijn kuch* kawa....
Groen/zwart met van die monster energydrink stickers, van een eindje/op de foto best leuk.
Maar dichtbij viel t me een beetje tegen.
Ook is hij een eeuwigheid bezig geweest met dremel/stanley mesje om het pas te krijgen.

Slotsom: alle waar naar geld. *D
 
iemand interesse in mijn moto??blok is dus kapot->zuiger raakt tegen de inlaatklep ->dus die zijn dus alletwee -O-
rest zeer goed in orde,ketting en tandwielen zo goed als versleten
1000km straat en 7 sessies oud: nieuwe EBC-schijven,nieuwe originele remblokken voor,WP-binnenvorken,nieuwe olie en dichtingen,remblokken achter heel goed,voorband MPP3,net andere 2dehands achterband Roadsmart 75% goed(420 km Ardennen mee gedaan),kopserielagers nagekeken en nieuw vet,remolie voor+achter nieuw
kleine pinkers,uitlaten origineel,achterkant opgehoogd,zadelcover
1000€ wil ik

heb geen zak goesting meer om deze te maken->ik stop er volledig mee
als niemand hem wil,zoek ik mij een ander blok en vervang hem dan of ik maak deze
 
iemand interesse in mijn moto??blok is dus kapot->zuiger raakt tegen de inlaatklep ->dus die zijn dus alletwee -O-
rest zeer goed in orde,ketting en tandwielen zo goed als versleten
1000km straat en 7 sessies oud: nieuwe EBC-schijven,nieuwe originele remblokken voor,WP-binnenvorken,nieuwe olie en dichtingen,remblokken achter heel goed,voorband MPP3,net andere 2dehands achterband Roadsmart 75% goed(420 km Ardennen mee gedaan),kopserielagers nagekeken en nieuw vet,remolie voor+achter nieuw
kleine pinkers,uitlaten origineel,achterkant opgehoogd,zadelcover
1000€ wil ik

heb geen zak goesting meer om deze te maken->ik stop er volledig mee
als niemand hem wil,zoek ik mij een ander blok en vervang hem dan of ik maak deze

Heel zuur, snap je teleurstelling... Maar een ander blok zit er in een dag (2 als je alleen werkt) onder. Heb het inmiddels 2x gedaan, is echt goed te doen! Dus... Als je de kater hebt verwerkt snel dat andere blok overnemen!
 
Jeetje, wat een slechte berichten hier allemaal. Mijn Geel2 gaat vanmiddag naar de dokter voor een setje handspanners, maar even voorkomen dat ik straks 3 kapotte blokken heb staan.
 
Wat een zuur postbericht gekregen vandaag. De arm der wet heeft 390 euro gevraagd voor mijn doortocht door zuid-limburg... 95 km/h na correctie daar waar ik 60 km/h mocht rijden. Mooi afsluitertje van mijn seizoen op 18/07. Was mijn voorlaatste rit voor mijn nekoperatie...
;( -O-
 
Mijn blok is ook definitief verleden tijd. Een berg gruis aangetroffen in de karterpan. Wel jammer want verder ziet hij er top uit maarja daar koop je niks voor...
:/ wat een schade weer..zuur

Ik heb in de donor-/reserve-circuitfiets een goed blok, welke waarschijnlijk einde sept./okt. te koop komt voor een zachte prijs...tzt zal ik het hier aangeven.
 
Een tijdje niet in dit topic gekeken en dan lees ik nu over kapotte blokken en een hoge boete. Jammerlijk :/

Gelukkig gaat mijn eigen banaan nog naar behoren. Binnenkort eens een nieuw voorbandje aanschaffen en eens aan de schoonmaak en dan kan de VTR hopelijk nog wat leuke nazomerritjes tegemoet zien :)
 
Beetje droevig idd :( Ik rijd niet zelf meer op mijn VTR, maar hij rijdt gelukkig nog vrolijk rond en gaat onderhand richting de 68.000 km. Zitten eigenlijk maar sinds kort aftermarket handmatige NAKS is. Zal toch een (b)engel op mijn schouder zijn geweest.
 
Heel zuur, snap je teleurstelling... Maar een ander blok zit er in een dag (2 als je alleen werkt) onder. Heb het inmiddels 2x gedaan, is echt goed te doen! Dus... Als je de kater hebt verwerkt snel dat andere blok overnemen!
is over ja :/
heb al een deel blokken moeten opendoen |( |( eerste moto:Honda Boldorr900->gat in mijn3de cilinder->ander blok
Yamaha FZX: 2de versnelling hersteld
Husqvarna 570sm: klep over
Hornet900:motorsubframe over
CBR929R: 4de versnelling hersteld
deze wordt mijn laatste B| hoop ik toch _O- _O-
 
is over ja :/
heb al een deel blokken moeten opendoen |( |( eerste moto:Honda Boldorr900->gat in mijn3de cilinder->ander blok
Yamaha FZX: 2de versnelling hersteld
Husqvarna 570sm: klep over
Hornet900:motorsubframe over
CBR929R: 4de versnelling hersteld
deze wordt mijn laatste B| hoop ik toch _O- _O-


Ah joh, je moet wat te doen hebben, houd je van de straat! (eh... letterlijk in dit geval... :+ )
 
Heren,

Ik heb sinds 2,5 maand een donkerblauwe vtr 1000 uit 1999. Net bijgekomen van de schrik mbt het verbruik haha. Maar wat een leuke fiets. Deed het de eerste twee maanden perfect.

Nu kom ik bij mijn vraagjes:

Hij valt vaak uit als ik hem in stationair heb, mijn stationair toerental is als ie beetje warmig is ongeveer 900-1000 toeren. Is dit goed of is dit te laag? Als dat te laag is; waar kan ik de stationair schroef vinden? heb gezocht maar zonder resultaat. Ook is nu ineens mijn accu steeds leger. En nu moet ik hem dus aanrennen. Niet echt een pretje. Hebben jullie enig idee waardoor dit zou kunnen komen?

Ik hoor het graag.

Grt wolf
 
Heren,

Ik heb sinds 2,5 maand een donkerblauwe vtr 1000 uit 1999. Net bijgekomen van de schrik mbt het verbruik haha. Maar wat een leuke fiets. Deed het de eerste twee maanden perfect.

Nu kom ik bij mijn vraagjes:

Hij valt vaak uit als ik hem in stationair heb, mijn stationair toerental is als ie beetje warmig is ongeveer 900-1000 toeren. Is dit goed of is dit te laag? Als dat te laag is; waar kan ik de stationair schroef vinden? heb gezocht maar zonder resultaat. Ook is nu ineens mijn accu steeds leger. En nu moet ik hem dus aanrennen. Niet echt een pretje. Hebben jullie enig idee waardoor dit zou kunnen komen?

Ik hoor het graag.

Grt wolf


Mijn toerental is 1200 a 1300 stationair. Wat je batterij betreft. Spanningsregulator kapot en mogelijk je batterij ook. Revelation kan je daar wel aan helpen hier opt forum.
 
Voor alle zekerheid eens je laadstroom meten vooralleer je begint te vervangen maar waarschijnlijk ist ie wel kapot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan