After-market spiegels en knippertjes voor een CBR6

Terminator

Die hard MF'er
1 jun 2001
524
0
Nieuwegein
Yeeeeeessss...

Ik heb 'm: een '97 Honda CBR600. Zwart / Titanium. Echt schitterende fiets!

Ik vind alleen die achteruitkijkspiegels en knipperlichten helemaal niks. Lelijke uitsteeksels. En dat rubber om de spiegels is VREESELIJK lelijk.

Kent iemand goede vervangings onderdelen?

Rogier
 
ik heb er 1 uit 92
en die spiegels zijn de slechtse uitvinding wat een lelijke dingen
verder een pracht fiets
maar ik blijf droomen van een busa :z
 
Door het kiezen van de "kadett" van de motoren getuig je al niet van geweldige smaak, maar als je droommotor dan ook nog een Hayabusa is....... dan ga ik sterk twijfelen aan je verstandelijke vermogens })
 
Op 2001-06-02 19:31, schreef HELLdesker:
Door het kiezen van de "kadett" van de motoren getuig je al niet van geweldige smaak

Gaan we flammen helldesker. })
Beter crossen met een "kadett", dan een R1 behandelen als een invalide wagentje.

Jij komt ook voor elke CBR600F rijder op he :? })
Kwas hem gewoon een beetje uit de tent aan het lokken... :P

Ennuh mijn invalidewagentje komt je binnenkort wel weer voorbij gevlogen...

Trouwens Poohbeer zijn voorstel om een zware hamer te gebruiken wordt niet afgestraft :?

_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999 legt 400 meter in 10"3 sec @ 222.7 km/h af.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-02 21:14 ]
 
Ik neem mensen die na een week met hun motor vallen niet serieus en zeker niet hun posts. })
 
hahaha ja.

Maar laten we nou eens ophouden met dat gemuggenzift over welk merk er nou beter is.
Vooral onder de 600tjes maakt het geen fuck uit.

Kortom er zijn geen betere merken, alleen maar betere motorrijders!
 
je hebt gelijk JW, maar we moeten toch over iets lullen om dit forumpje vol te krijgen he :)
 
Maar het is gewoon zo'n eindeloze discussie.
Smaken verschillen dus iedereen heeft zijn eigen voorkeuren qua motoren.
 
ik heb ook een honda cbr 600 uit 92 en inderdaad die spiegelrubbers zijn klote. maar dit is mijn eerste fiets waar ik heel trots op ben( net zoals iedere yahmaha, soes of honda rijder) de knipperlichten in de kuip ben ik nog het meest gek op, één keer laten stuiteren en geen schade. moet ik nog zien bij elk ander merk van dat jaar.
 
Spiegels is heel simpel, zoek een merk uit waar je ze wel mooi van vind en schaf die dan, met een beetje creativiteit kun je elk soort spiegel op je motor schroeven.

http://www.louis.nl/ heeft ze iig, stuur ze voor de zekerheid een mailtje om te kijken of de spiegels die je wilt over te zetten zijn op je CBR.
Volgens mij moet dat wel kunnen aangzien de meeste mechanisme's hetzelfde zijn.

Zelfde geld ook voor je knipperlichten.

Veel suc6.

Ohja ik vind spiegels en knipperlichten van mijn CBR wel mooi. :9~


_________________
Er zijn geen betere merken, alleen maar betere motorrijders!
Verbeterde toertocht zondag 10 juni, meer info hier, nu al 4 deelnemers

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-03 16:45 ]
 
Komt weer een zinloze post....

Khad een boekje van MDI..... Met daarop de url naar de site van hun... Maar ik kan het boekje effe niet vinden... Zij hebben iig heel erg veel vervangingsspulletjes... Inclusief bijvoorbeeld Formule1 spiegeltjes e.d. ...
 

Bij elke zich zelf respecterende motor zaak kan je 100 en 1 verschillende knipperlichten vinden! Dat kan dus nooit moeilijk zijn. Wil je echt appart zijn ga dan een zoeken naar een knipperlicht van een auto. Je weet wel dat kleintje dan net voor de deur zit aan de zij kant van de wagen. Die zijn altijd mooi klein en super gevormd.


 
Geen levensgevaarlijke situaties meegemaakt en toch ben je al een keer omgevallen.
Hoe krijg je het toch voor mekaar |(

})
 
goeden dag
ik ben toch maar even uit me tent gekomenhehe
en ik zal even mij motivati geven voor de aanschaf van mij cbr
1 ik heb vanaf april een rijbewijs en als ik op een zwaare fiets begin begint het halve forum te bleeren is dat verstandig???
2 ik was vanplan om een hele mooie zxr750 aan te schaffen totdat ik de prijs vd verzekering hoorde ivm u leeftijd (22) kunnen wij deze motorfiets niet verzekeren er was 1 maadschapij die dat wel wou oen over de premi zal ik zwijgen (1675,-) wa :(
3 er werd mij verteld dat 75kw/ (100 pk) niet meer geacepteerd word bij leeftijden onder de 24 zie kentekenbewijs cbr 92 72 kw mag pricies wa nog 1000 piek.
4 en aangezien deze fiets snel is handelbaar redelijk te betalen en binnen die 75 kw wie kan mij dan een andere fiets noemen met de zelfde kwalitijten om op te beginnen

en als jeroen 24 is en veel centjes heeft gespaard komt die busa of toch die zx12 er wel hoopenlijk is dit wel een fiets die de heeren aanspreekt gegroet 8-)




Op 2001-06-02 20:23, schreef J.W:
Op 2001-06-02 19:31, schreef HELLdesker:
Door het kiezen van de "kadett" van de motoren getuig je al niet van geweldige smaak

Gaan we flammen helldesker. })
Beter crossen met een "kadett", dan een R1 behandelen als een invalide wagentje.

Jij komt ook voor elke CBR600F rijder op he :? })
Kwas hem gewoon een beetje uit de tent aan het lokken... :P

Ennuh mijn invalidewagentje komt je binnenkort wel weer voorbij gevlogen...

Trouwens Poohbeer zijn voorstel om een zware hamer te gebruiken wordt niet afgestraft :?

_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999 legt 400 meter in 10"3 sec @ 222.7 km/h af.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-02 21:14 ]
 
Ikzelf was ook 22 toen ik mijn motor aanschafte.
De mijne (CBR600F) heeft 77kw en ik moet zeggen dat ik totaal geen problemen had om mijn motor te verzekeren.
Het enigste nadeel is/was dat we gewoon de jackpot moeten betalen om onze fietsen te verzekeren. :(

En je hoeft je helemaal voor niemand te verdedigen dat je een relatief snelle fiets hebt aangeschaft, terwijk je 0,0 % ervaring hebt.

Ik geef toe ik heb in de vier maanden dat ik rondrijd al genoeg levensgevaarlijke situaties meegemaakt heb en deels daarvan kwam door mijn gebrek aan ervaring in combinatie met een "te" snelle motor.

Just call me Lucky. })


 
net hetzelfde hier
0,0 ervaring en gsx-r600..
gelukkig nog geen levensbedreigende situaties meegemaakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan