Agent schiet motorrijder neer in Zoetermeer

cavalli

MF'er
5 mei 2007
139
0
Zat net even op internet het nieuws door te spitten kom ik dit tegen

(Novum) - Een agent heeft donderdagnacht in Zoetermeer een motorrijder neergeschoten die op hem en een collega inreed. De collega werd daarbij vol geraakt door de motor en liep een gebroken been op. De motorrijder werd in zijn been geschoten. Beiden zijn naar een ziekenhuis gebracht; de motorrijder is aangehouden. De agenten waren uitgerukt na een melding over een schietpartij. Daarvan werden geen sporen gevonden, maar een hard rijdende motorrijder trok wel de aandacht, zegt een woordvoerder van de politie. De motor reed vol in op twee te hulp geschoten agenten op de kruising van de Zambezistroom en de Scheldestroom.

De motorrijder zit vast. De politie onderzoekt de zaak. Of de Rijksrecherche, zoals gebruikelijk, het vuurwapengebruik van de agent onder de loep gaat nemen is nog niet bekend.


Moet niet gekker worden

Hopenlijk is dit niemand van MF die deze achterlijke actie op zijn geweten heeft
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk niemand van MF omdat ie zulke achterlijke acties uithaald bedoel je?
Mag niet hopen dat ik enige affiliaties met die figuur heb die motorrijders te schande zou maken nee..
 
Als MF een doorsnede is van de NL en B motorrijder, zitten zulke types per definitie hier.
 
Zat net even op internet het nieuws door te spitten kom ik dit tegen

(Novum) - Een agent heeft donderdagnacht in Zoetermeer een motorrijder neergeschoten die op hem en een collega inreed. De collega werd daarbij vol geraakt door de motor en liep een gebroken been op. De motorrijder werd in zijn been geschoten. Beiden zijn naar een ziekenhuis gebracht; de motorrijder is aangehouden. De agenten waren uitgerukt na een melding over een schietpartij. Daarvan werden geen sporen gevonden, maar een hard rijdende motorrijder trok wel de aandacht, zegt een woordvoerder van de politie. De motor reed vol in op twee te hulp geschoten agenten op de kruising van de Zambezistroom en de Scheldestroom.

De motorrijder zit vast. De politie onderzoekt de zaak. Of de Rijksrecherche, zoals gebruikelijk, het vuurwapengebruik van de agent onder de loep gaat nemen is nog niet bekend.


Moet niet gekker worden

Hopenlijk is dit niemand van MF die deze achterlijke actie op zijn geweten heeft

Waarschijnlijk niet eens een motorrijder, of thans, iemand met een motor rijbewijs...

kans is groot dat dit een "besnedenlander" was met een petje op, die die motor, hoe zal ik het zeggen, "even geleend" had zonder het te vragen... B|
 
Eventueel het vuurwapengebruik onder de loep nemen... Nederland op z'n smalst.
Kogel door zn kop had ie moeten hebben.
 
Of voor het zelfde geld was het gewoon een normale hardrijdende motorrijder, toen opeens die wouten voor hem sprongen, niet te ontwijken waren en na de aanrijding door de schrik doorreed?

Zoiets als verkeerde samenloop van omstandigheden is er ook nog... Verhalen over militairen en politie kloppen wel vaker niet en worden overdreven :)

Maar kans bestaat dat ik het mis heb hoor :+
 
Of voor het zelfde geld was het gewoon een normale hardrijdende motorrijder, toen opeens die wouten voor hem sprongen, niet te ontwijken waren en na de aanrijding door de schrik doorreed?

Zoiets als verkeerde samenloop van omstandigheden is er ook nog... Verhalen over militairen en politie kloppen wel vaker niet en worden overdreven :)

Maar kans bestaat dat ik het mis heb hoor :+
Je moet wel een aardig suicidale agent zijn om voor een wegvluchtende motor/auto te springen :/
 
Waarschijnlijk niet eens een motorrijder, of thans, iemand met een motor rijbewijs...

kans is groot dat dit een "besnedenlander" was met een petje op, die die motor, hoe zal ik het zeggen, "even geleend" had zonder het te vragen... B|

Als ge dan toch zo overtuigd zijt dat het een buitenlander is, zeg het dan rechtuit ipv altijd een stereotyp en euh, hoe zal ik het zeggen "verbloemd" beeld op te hangen.. |(

vooroordelen, bah! :r
 
Vreemd: vanochtend werd er op de radio nog melding van gemaakt dat het een scooter zou zijn. Ik neem aan dat dat verschil voor menigeen toch wel duidelijk is. Of zouden we dan toch met een Burgman te maken hebben...? ;-)
 
Vreemd: vanochtend werd er op de radio nog melding van gemaakt dat het een scooter zou zijn. Ik neem aan dat dat verschil voor menigeen toch wel duidelijk is. Of zouden we dan toch met een Burgman te maken hebben...? ;-)

Hier in de buurt rijden er een hoop op motorrunners.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Als ge dan toch zo overtuigd zijt dat het een buitenlander is, zeg het dan rechtuit ipv altijd een stereotyp en euh, hoe zal ik het zeggen "verbloemd" beeld op te hangen.. |(

vooroordelen, bah! :r

Ik heb niets tegen buitenlanders, wel tegen die stereotypjes ;)
Want Dat ZIJN! 9 vd 10 keer ook de daders in dit soort gevallen.

Motor/scooter verhaal zal wel een Motorscooter zijn, en dan de alom bekende en bij dat volk veel te populaire Runner 180 ...

[me="-=Jochie=-"]kan zich nog een verhaal in de haag herinneren, iets met 2 van die petjes op een 180, met een motor agent erachteraan, gekruist met een bushokje...[/me] :/

Gasten konden er niet mee omgaan, want geen rijbewijs, en gestolen... Gasten gingen ervandoor, agent erachteraan, en gasten klappen in een bushok, waarbij er een komt te overlijden... Vervolgens half marrokaans den haag protest aan het houden want die agent had ze opgejaagd... :X |(

Nogmaals, ik heb niets tegen mensen met een buitelandse afkomst, maar WEL tegen het petjes volk met heuptasjes en een opgeschoren kop, die het voor de rest van hun ras verzieken!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ik zulke gevallen nooit dat het een MF'er is, als we het toch over stereotypen hebben. :P Heb het beeld dat er geen criminele figuren op MF zitten. :') Misschien onterecht. Bijna anoniem polletje waard: "begeef je je in het criminele circuit/heb je daar neiging toe?"

Zal interessante resultaten opleveren. :')
 
Als ge dan toch zo overtuigd zijt dat het een buitenlander is, zeg het dan rechtuit ipv altijd een stereotyp en euh, hoe zal ik het zeggen "verbloemd" beeld op te hangen.. |(

vooroordelen, bah! :r

Vooroordelen? In welke wijk woon jij joh? Over het algemeen kloppen die "vooroordelen" wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan