Agent schiet motorrijder neer in Zoetermeer

Zal wel op het hoofd gericht hebben dan ? :?



Sommige mensen zijn van nature goede schutters, andere raken je nog niet op 1 meter afstand. Al dat gespeculeer lijdt dus tot niets. Best kans, dat 1 schot voldoende was.
Dat zou best kunnen,
mij is verteld dat een agent bij gevaar op de torso richt,
aangezien dat het grootste oppervlak is. correct me if i'm wrong.
 
een schietende agent? en als er dan een kind oversteekt?
Kinderen zijn zo klein, die raak je bijna niet. Vanuit mijn zolderkamertje schiet ik vaak met mijn luchtbuks op spelende kinderen, maar je moet erg vaak schieten wil je er eentje aan het huilen krijgen. Ik heb altijd erg veel rescetp voor mensen die dat wel kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Kinderen zijn zo klein, die raak je bijna niet. Vanuit mijn zolderkamertje schiet ik vaak met mijn luchtbuks op spelende kinderen, maar je moet erg vaak schieten wil je er eentje aan het huilen krijgen. Ik heb altijd erg veel rescetp voor mensen die dat wel kunnen.

Ik begrijp precies wat je bedoeld, ik heb hetzelfde probleem, dacht altijd dat ik de enige was, maar toch een lot genoot gevonden.
Het genoegen wat je hebt als je een kind raakt is zo fijn, een stukje erkenning, een beloning voor het harde werk.
 
Kinderen zijn zo klein, die raak je bijna niet. Vanuit mijn zolderkamertje schiet ik vaak met mijn luchtbuks op spelende kinderen, maar je moet erg vaak schieten wil je er eentje aan het huilen krijgen. Ik heb altijd erg veel rescetp voor mensen die dat wel kunnen.

Doe je ook verkeerd. Je moet beneden wat rommel op straat gooien dat ze een beetje ophoudt en ze een bepaalde kant opstuurt.
Dat geeft je een grotere trefkans........ :Y :Y
 
Of een minder legale luchtbuks aanschaffen :+ . Zullen ze ook wel harder van gaan huilen, of juist helemaal niet meer.
 
Doe je ook verkeerd. Je moet beneden wat rommel op straat gooien dat ze een beetje ophoudt en ze een bepaalde kant opstuurt.
Dat geeft je een grotere trefkans........ :Y :Y
Dat zou een optie zijn. Vrienden zeggen "pak toch hagel" maar dat vind ik onsportief.
 
Laatst bewerkt:
Dat zou een optie zijn. Vrienden zeggen "pak toch hagel" maar dat vind ik onsportief.

Ben ik met je eens. Die ukkies moeten wél het idee houden dat ze een kans maken........ :+
Maakt het ook meer sport, dat ze zo leuk heen - en weer rennen........

Hagel gebruik ik alleen op ratten en colporteurs. Dan wil je uiteraard niet het risico lopen dat je mist......
 
Kinderen zijn zo klein, die raak je bijna niet. Vanuit mijn zolderkamertje schiet ik vaak met mijn luchtbuks op spelende kinderen, maar je moet erg vaak schieten wil je er eentje aan het huilen krijgen. Ik heb altijd erg veel rescetp voor mensen die dat wel kunnen.
pff brillentijd denk, op die hoek bij jou lopen er toch genoeg :P
 
Grappig, er is nog geen woord over de daders gesproken maar het is al helemaal in kannen en kruiken.
Het is een noord afrikaan op een gestolen motorscooter zonder rijbewijs en met petje op.
Komen de heren ook terug om te melden als het Hylke Klinkhamer blijkt te zijn ? ;)


Of Systke maar die waren meestal met de boot
 
Kinderen zijn zo klein, die raak je bijna niet. Vanuit mijn zolderkamertje schiet ik vaak met mijn luchtbuks op spelende kinderen, maar je moet erg vaak schieten wil je er eentje aan het huilen krijgen. Ik heb altijd erg veel rescetp voor mensen die dat wel kunnen.

:X :X

_O-
 
Als MF een doorsnede is van de NL en B motorrijder, zitten zulke types per definitie hier.

Present,

ik kom regelmatig in de verleiding, al was het maar omdat de politie erg lauw en sjagrijnig reageerde, toen ik zelf op de motor beschoten werd met een windbuks (hagelkorreltjes bleven in mijn Damen pak zitten, er zaten ook goeie kantjes aan die verder hopeloze uitrusting). Ben ook wel es beschoten toen ik een wandeling maakte, wat bij melding eveneens een ongeinteresseerde reactie ontlokte bij de politie.
 
Bij verdere literatuurstudie (naar boven scrollen) kom ik er achter dat het mogelijk Bolski en zijn maten waren (die keer bij het wandelen dan, toen was ik nog behoorlijk jong). Kan dit gezien onze respectievelijke leeftijden (ben zelf net 50 geworden)? En was Bolski niet toevallig agent? Ik begin weer een complot te vermoeden.
 
Laatst bewerkt:
Runner 180 is OUT Tevens een uitstervende ras, allemaal geexporteerd naar het buitenland.
Piaggio Beverly 500cc is IN

politie motor kan ze niet bijbenen :]

2009_Piaggio_BV500_Scooty_Puff_Jr_3.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan