Agenten moeten boetes uitschrijven

Dat is al jaren zo!

Toen mijn opa nog (motor!) agent was werd hij ook elk jaar op het matje geroepen bij de korps-chef dat hij weer te weinig bonnen had uitgeschreven. Niets nieuws onder de zon dus...


Opa's die in uniform hebben gelopen zijn bij voorbaat verdacht..

B|
 
*wow* ,gemiddeld anderhalve bekeuring per dag.......Lijkt me eerder een maatregel om de smerissen met buitenvrees weer eens naar buiten te helpen? Hoop "depolitiedoethetnietgoed" zeurpieten op dit forum btw. Zij draaien je gashandle niet open hoor......
 
Het is dat wij Nederlanders ons te goed aan de regels houden.
En daarom worden wij dus nu gestraft door meer oplettendheid van de politie .
die redernatie kan ik ff niet volgen.
Als we ons dan zo goed aan de regels houden, kunnen we ook niet bekeurd worden, dus kan de politie wel meer opletten, maar bekeuringen uitschrijven is er dan niet meer bij.

En tot zover de theorie :+
 
Tja, en hij weet precies waarom die begrenzer op 85 is ingesteld en dat hij als rijsnelheid toch echt maar 80 mag. ;)
Zelfde als met brommers....die mogen 45 kunnen rijden, maar mogen als rijsnelheid max 40 rijden. En sommige auto's...die rijden wel 160, terwijl ze maar maximaal 120 mogen :X :X Foei...

Mooi dom trouwens om je 8 keer te laten pakken :P , wist hij niet dat er camera's hingen ???

Ik heb geen zin om hierover een hele discussie te houden. Ikzelf, en dat klinkt misschien raar,kan meer positieve dan negatieve verhalen vertellen over politie of aanhoudingen ed. Dus voel je vooral niet aangevallen. :)
Ik denk dat je best weet waar het bezwaar ligt anders zou je niet zo reageren. Feit is dat door toedoen en eigen schuld van de overheid steeds meer verkeersdeelnemers een agressiever houding aannemen richting iedereen die verantwoordelijk wordt gezien voor die vele afstraffingen van mn lichte vergrijpen.
Laat ik een voorbeeld geven.
Stel, je hebt met je dochter afgesproken ,"11 uur thuis".(ouderwets vroeg he meissie :9 .
Toch gebeurd het dat zij 8 keer achter elkaar niet 23:00 maar 23:10 thuis komt.
10 Min te laat!
Na die 8ste keer loop je op haar af en geeft haar voor iedere telaatkoming 1 slag in het gezicht.
Wedden dat je wordt opgepakt wegens kindermishandeling?
...die 8 bekeuringen kwamen in 1 keer binnen. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan