Agenten mogen 24/7 bekeuren per vandaag

Agenten bekeuren in hun vrijetijd!

  • Goed,..meer blauwe

    Stemmen: 17 13,0%
  • Belachelijk,...

    Stemmen: 6 4,6%
  • Waanzin

    Stemmen: 81 61,8%
  • Bewijs????

    Stemmen: 17 13,0%
  • Maar hoe zit het dan met,...

    Stemmen: 5 3,8%
  • Ze doen maar,. ik doe wat IK wil.

    Stemmen: 5 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    131
Sorry dat ik er zo midden in val (heb geen zin/tijd om alles te lezen) maar feitelijk is er niks nieuws: Iedere agent is 24 uur/dag in dienst en mag 24 per dag "schrijven". Dat is bij mijn weten altijd zo geweest, niks nieuws dus! Dat er nu een zgn "kliklijn" is gekomen is alleen maar een vereenvoudiging van de procedure, bespaart een hoop tijd zodat we echte boeven kunnen vangen.

Dit is al verschillende keren gezegd in dit topic, maar blijkbaar willen een hoop mensen dit niet lezen.
 
voorbeeld: Als ik zie dat iemand door het rood rijdt is dat voldoende om een bon te schrijven, heb ik geen getuiges voor nodig om dat aan te tonen!

Dat weet ik al jaren. daarom er ook nooit tegenin gegaan.
Neemt niet weg dat als je een slechte persoonlijkheid bezit (als je dit goed kunt verbergen en een beer van een leugenaar bent kun je de test aardig mislijden) je het mensen knap moeilijk zou kunnen maken.
en pisbakken heb je nou eenmaal in iedere branche.
Dus groen/geel kan geel/rood worden als je begrijpt wat ik bedoel.
 
En dat gaat ook nog steeds om verkeersveiligheid?
Voor mij blijven het (de meeste van hen) onbetrouwbare ka***er j***en.. :(
Als aangifte doet omdat je bedreigt bent door een vaag figuur met kleding aan die lijkt op een concurrende motor-gang a la Hells Angels, wordt er HELEMAAL niet mee gedaan.
Heb dat zelf ervaren enkele jaren terug... Zet dat naast wat ik en en maat van hebben ervaren toen de politie, door hun fout een lieve, uit de kluiten gewassen Duitse-Herders hond vermoordde..

Zulke domme politie-agenten hadden het toen al zeker te druk et mobiele flitspaaltjes opzetten en burger pesten met zinloze, kas-spekkende bekeuring die totaal niets met verkeersveiligheid te maken hebben.
Zijn ze geobsedeerd met overtredingen bekeuringen?
Tip voor hun : Zoek Hulp!!

"Word dan eens wakker, meneer de agent, en zeg dat je dit beleid waardeloos vindt. Zeg dan tegen diegene die het beleidmaken helemaal kolder zijn, omdat ze de politie hun ware taak niet kunnen uitvoeren... En die taak lijk mij niet het onzinnig bekeuren van verkeersdeelnemers, welke niets met verkeersveiligheid te maken hebben!"
Bijna iedereen weet dat onoplettendheid, gebrek aan voertuigkennis, gebrek aan zelfkennis/inzicht en gebrek aan voertuigbeheersing DE oorzaak is van ongelukken...
Snelheids-bekeuring uitdelen is zeker makkelijker...
Typisch een politieke manier van oplossen... Oplossingen die het probleem niet doen verdwijnen, maar eerder verbergen.. Altijd : "The Easy way out!" Laffaards... En dan als een slaafje mee open met de U.S.A in de Oorlog tegen Saddam Hoessein.. Zit J.P.Balkenende soms tot de schouders in het achterwerk van Bush ofzo?
Zal me niets verbazen dat ie dat nog lekker vindt ook.. Geldt ook voor Bush..

Anyway : Dat ze al langer mochten 'bekeuren buiten hun werktijden om' , maakt niet uit.
Begint toch al steeds meer op een politie-staat/politie-land te lijk hier..
Steeds meer richting George Orwel's 1984... :( :( (voorspelde het al jaren terug.. Het is bijna eng om het daadwerkelijk te zien gebeuren...)
Overal controle en dankzij de U.S. anti-terrorisme in de toekomst een implantaat waar al je gegevens in staan zoals medische toestand, opleiding misschien zelf toegangs-codes die je toegang tot bepaalde gebouwen toelaten of niet...
"Ja, maar dat is makkelijk en kunne ziekenhuizen sneller helpen omdat al je gegevens etc etc bekent zijn.." Net als die "blackbox" die ze destijd wouden invoeren c.q. uitproberen...

>>Hoeveel privacy/vrijheid willende wij opofferen/inleveren, en de regering van ons afpikken in het kader van 'veiligheid'?<<

Let maar op... Kwestie van tijd.... :(

Sorry hoor, maar ik heb heb totaal niet op dit soort politie-praktijken.. Laat die lui eens de zelfstandig nadenken over het beleid van de overheid erdoorheen drukt.. Dat naast de reguliere zoethoudertjes voor het volk zodat het volk zich stilhoud en eventjes weer rustig is...

Groetjes..
 
Lang gefrustreerd verhaal

Als jij net zo gefrustreerd rondrijdt als dat je hier in het topic reageert hoop ik je niet tegen te komen op de weg.
Spreek eens een agent aan en vraag eens op een normale manier wat z'n werkzaamheden inhouden. Maar waarschijnlijk durf je dat niet? Dus ga je ze op internet maar voor een of andere ziekte uitmaken. Held
:r
 
Als jij net zo gefrustreerd rondrijdt als dat je hier in het topic reageert hoop ik je niet tegen te komen op de weg.
Spreek eens een agent aan en vraag eens op een normale manier wat z'n werkzaamheden inhouden. Maar waarschijnlijk durf je dat niet? Dus ga je ze op internet maar voor een of andere ziekte uitmaken. Held
:r

Maar er zit wel een kern van waarheid in...
 
Maar er zit wel een kern van waarheid in...


:^ . Als ze je kunnen bekeuren staan ze in de rij, als (ik noem maar een voorbeeld ;) ) je motor gejat is vinden ze het allemaal heel vervelend en daar blijft het bij. Meer blauw op straat is prima, als ze dat niet alleen gebruiken om het boetequotum dit jaar weer te halen.
 
:^ . Als ze je kunnen bekeuren staan ze in de rij, als (ik noem maar een voorbeeld ;) ) je motor gejat is vinden ze het allemaal heel vervelend en daar blijft het bij. Meer blauw op straat is prima, als ze dat niet alleen gebruiken om het boetequotum dit jaar weer te halen.

Wat zou jij dan willen dat ze gingen doen als je motor gejat was?

Volgens mij kijken de mensen teveel naar Discovery Channel waar ze met 1 tapijtvezel een hele reeks moorden oplossen...... :+

En boeven vangen doen ze volgens mij ook wel eens want anders zou er geen cellentekort wezen... (of het zou zo kunnen zijn dat de hokken volzitten met wanbetalers van 24/7 bonnen) :+ :+
 
Wat zou jij dan willen dat ze gingen doen als je motor gejat was?

Nou, onder andere echt onderzoek plegen i.p.v. dat je van tevoren weet dat je 4 tot 6 weken later een standaardkladje krijgt waarin men aangeeft het onderzoek niet voort te zetten. Hier in NL doe je alleen nog maar voor de verzekering en de statistieken aangifte B|
 
Nou, onder andere echt onderzoek plegen i.p.v. dat je van tevoren weet dat je 4 tot 6 weken later een standaardkladje krijgt waarin men aangeeft het onderzoek niet voort te zetten. Hier in NL doe je alleen nog maar voor de verzekering en de statistieken aangifte B|

Wat is dan volgens jou een echt onderzoek? Een fotoreportage maken van de parkeerplek en paal waar je motor heeft gestaan? :+
 
En dat gaat ook nog steeds om verkeersveiligheid?
Voor mij blijven het (de meeste van hen) onbetrouwbare ka***er j***en.. :(
Als aangifte doet omdat je bedreigt bent door een vaag figuur met kleding aan die lijkt op een concurrende motor-gang a la Hells Angels, wordt er HELEMAAL niet mee gedaan.
Heb dat zelf ervaren enkele jaren terug... Zet dat naast wat ik en en maat van hebben ervaren toen de politie, door hun fout een lieve, uit de kluiten gewassen Duitse-Herders hond vermoordde..

Zulke domme politie-agenten hadden het toen al zeker te druk et mobiele flitspaaltjes opzetten en burger pesten met zinloze, kas-spekkende bekeuring die totaal niets met verkeersveiligheid te maken hebben.
Zijn ze geobsedeerd met overtredingen bekeuringen?
Tip voor hun : Zoek Hulp!!

"Word dan eens wakker, meneer de agent, en zeg dat je dit beleid waardeloos vindt. Zeg dan tegen diegene die het beleidmaken helemaal kolder zijn, omdat ze de politie hun ware taak niet kunnen uitvoeren... En die taak lijk mij niet het onzinnig bekeuren van verkeersdeelnemers, welke niets met verkeersveiligheid te maken hebben!"
Bijna iedereen weet dat onoplettendheid, gebrek aan voertuigkennis, gebrek aan zelfkennis/inzicht en gebrek aan voertuigbeheersing DE oorzaak is van ongelukken...
Snelheids-bekeuring uitdelen is zeker makkelijker...
Typisch een politieke manier van oplossen... Oplossingen die het probleem niet doen verdwijnen, maar eerder verbergen.. Altijd : "The Easy way out!" Laffaards... En dan als een slaafje mee open met de U.S.A in de Oorlog tegen Saddam Hoessein.. Zit J.P.Balkenende soms tot de schouders in het achterwerk van Bush ofzo?
Zal me niets verbazen dat ie dat nog lekker vindt ook.. Geldt ook voor Bush..

Anyway : Dat ze al langer mochten 'bekeuren buiten hun werktijden om' , maakt niet uit.
Begint toch al steeds meer op een politie-staat/politie-land te lijk hier..
Steeds meer richting George Orwel's 1984... :( :( (voorspelde het al jaren terug.. Het is bijna eng om het daadwerkelijk te zien gebeuren...)
Overal controle en dankzij de U.S. anti-terrorisme in de toekomst een implantaat waar al je gegevens in staan zoals medische toestand, opleiding misschien zelf toegangs-codes die je toegang tot bepaalde gebouwen toelaten of niet...
"Ja, maar dat is makkelijk en kunne ziekenhuizen sneller helpen omdat al je gegevens etc etc bekent zijn.." Net als die "blackbox" die ze destijd wouden invoeren c.q. uitproberen...

>>Hoeveel privacy/vrijheid willende wij opofferen/inleveren, en de regering van ons afpikken in het kader van 'veiligheid'?<<

Let maar op... Kwestie van tijd.... :(

Sorry hoor, maar ik heb heb totaal niet op dit soort politie-praktijken.. Laat die lui eens de zelfstandig nadenken over het beleid van de overheid erdoorheen drukt.. Dat naast de reguliere zoethoudertjes voor het volk zodat het volk zich stilhoud en eventjes weer rustig is...

Groetjes..


Als volkert het nou niet had gedaan :N -O-
Had het er in Nederland misschien nu wat beter uitgezien. :?
 
Wat is dan volgens jou een echt onderzoek? Een fotoreportage maken van de parkeerplek en paal waar je motor heeft gestaan? :+

Iig kijken of er sporen zijn...

Zo is er van de zeilboot van m'n ouders vorig jaar een buitenboordmotor gestolen waarbij duidelijk sporen achtergelaten zijn. Maar denk maar niet dat er iemand naar toegestuurd wordt om sporen te verzamelen... "Want tja, wat kunnen wij er als politie nou eenmaal aan doen..." Dat was het letterlijke antwoord wat men gaf bij aangifte :( :r
 
En dat gaat ook nog steeds om verkeersveiligheid?
Voor mij blijven het .................bladiebla lang frustie verhaal............
Zo, dat is eruit, lucht op zeker :Y

Gaat hier een beetje errug off topic, er wordt weer van alles bijgesleept wat er geen moer mee te maken heeft :Y

Maar goed, forum=vrijheid blijheid.
 
Als volkert het nou niet had gedaan :N -O-
Had het er in Nederland misschien nu wat beter uitgezien. :?

Was in ieder geval de brandstof goedkoper geweest. scheelt toch 12 eurocent. (lees kwartje van kok)
Dat had die kale beloofd en het leek me wel iemand die zich werkelijk aan zijn gemaakte beloftes ging houden. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan