Agenten.....

TDM900

Die hard MF'er
28 dec 2003
384
0
Amsterdam
was half1, ik had net ff izn in een shoarmaatje.. dus ik rijd ff richting A'dam West (Mesut 1 voor de kenners, Clercqstraat); ik rijd de admiraal de ruiter op (probeer nog ff een wheelie te trekken, dus flink gas erop!!), komt er ineens zo'n donkerblauw autootje van de andere kant van de weg mijn kant op..ik ga meer naar rechts, die auto ook.. ineens licht r een bordje op met "politie"...ik: F*CK!!!!!
die man stapt uit, ik zet snel mn motor af (leovince!), helm af, oordopjes uit..
Mr de Agent: mag ik je rijbewijs ff zien.
ik:aub.
Agent kijkt ff: weet u waarom we u aanhouden.
IK: ik kan het al raden, wslk de uitlaten 9denkend bi mezelf, fuck: 95euro roodlicht,dit kan er ook wel ff bij!)
agent: Ja, leovince he..wat zal t zijn, 94 decibel?!
ik: neuh, valt wel mee,, decibelletje of 80, max..
hij zo: zullen we t ff nakijken dan?
ik denk bij mezelf: hebben ze 1 of andere motorgek achter de centrale zitten, dan nog: verschilt per motor etc...
Agent loopt richting zn auto, pakt een boekje en komt terug.. MOTO73, met die dempertests van ene paar maanden terug!!haha
ik: oh daar.. ja die ken ik wel, decibelletje of 97staat erin voor die Kawa..
hij: oh, je kent m al.. goedzo.. waarom ikje aanhoud, het volgende: toen jenet rechts afsloeg, stond r een bordje met daarop verboden voor motorvoertuigen met en meer dan 2 wielen. dus verboden voor motoren, auto's etc...
ikke zo: oh, die zag ik niet...ik moet in de clercqstraat zijn en taxichauffeur wees me de weg..
hij: ja, er staat toch een bord..maar goed, wacht eventjes totdat die man daar weg is want diekreeg net eenboete voor tzelfde omdat ie een beetje bijdehand deed en dan mag je weg...
ik: *d
hij: nou rijd voorzichtig he..
SUPER. sommige agenten :}
 
Laatst bewerkt:
tjil van die agent.
even wat anders; rij je op een kawa trike ofzo :+
 
Bijna, het komt nog net niet boven mijn bier&cheese union dampen uit :9
 
Home-made is da best! haal die sjit bij v/d geest! haarlemmers dan..
 
Ja? jij vandaag al?
Dammit, t'is al weer minstens 2 weken geleden die sjewarme...kbegin helemaal te sjeken.
De saus is vaste prik!
ik moet jessy maandag maar effe daar naartoe sturen zelf geen tijd is heel lang geleden dat ik dat gehad heb van hun en nu heb ik dus honger B| B| B|
 
daarom was ik dus bezig met die wheely's....
Met zijspan? :? :?
Maar oom agent zei zelf al:'meer dan twee' dus twee of minder is toch geen probleem?
Volgens mij wilden ze gewoon effe kleppen en laten zien dat ze moto73 lezen.

En idd, niet alle pliesie-agenten zijn slecht, er zitten best wel toffe peren tussen, 't zijn net mensen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan