Aggregaat voor op startgrid

hoffer

MF veteraan
In memoriam
5 sep 2002
14.278
5
Hoogkarspel
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een aggregaatje voor tijdens het wachten op de grid.
Nu kwam ik kipor aggregaatjes tegen,qua prijs wel redelijk gunstig.
Maar is het wat,lees wat verdeelde ervaringen over deze dingen. :X
Het is niet zo dat ze uren staan te draaien op de grid.

Of heeft iemand nog een licht aggregaatje staan die de warmers aan de gang kunnen houden op de grid. ;)
 
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een aggregaatje voor tijdens het wachten op de grid.
Nu kwam ik kipor aggregaatjes tegen,qua prijs wel redelijk gunstig.
Maar is het wat,lees wat verdeelde ervaringen over deze dingen. :X
Het is niet zo dat ze uren staan te draaien op de grid.

Of heeft iemand nog een licht aggregaatje staan die de warmers aan de gang kunnen houden op de grid. ;)
Ik weet niet of je van Cranenbroek kent? Zijn grote winkels waar ze allerlei veelal spul uit China hebben. Ook goedkope aggregaatjes. Zitten oa in Dongen en Budel. Altijd leuk om eens rond te neuzen
 
Veel van gehoord en lijkt me ook zeker een mooie zaak om eens rond te neuzen,maar zoals gewoonlijk weer een aardig stukkie rijden. -O-
Die kipor dingen kan je in akersloot ophalen,dat is redelijk in de buurt voor mij. ;)
 
Chinese aggregaten geven over het algemeen meer ellende dan je lief is, beter is een gebruikte met een Honda blokje of iets dergelijks.


http://www.marktplaats.nl/a/doe-het...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr




http://www.marktplaats.nl/a/caravan...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Heb je zonder meer gelijk in, maar zoals die onderste is niet bepaald een kleintje. Ik heb ook zon ding staan maar is groot en loeizwaar, (doet t wel altijd) niet om ff op de startgrid je warmers aan te hangen. De meeste gebruikte kleintjes zijn afgeleefde dingen.
Bij Cranenbroek hebben ze als ik me niet vergis ook kleintjes met een Brigs en Straton motor, en die zijn prima.
 
lightbox


ff kijken of de brommert er nog naast past ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan