AGV Stealth SV track helm te koop/ruil

Mr Malagi

MF veteraan
9 dec 2003
5.345
8
Katwijk aan Zee
Bij deze bied ik mijn ongebruikte AGV Stealth SV track helm aan, eventueel te koop als mijn vraagprijs geaccepteerd wordt. De maat is XS en de helm is alleen een paar keer gepast om te kijken hoe de maat viel.

Deze helm heb ik in een opwelling in een aanbieding gekocht voor eventuele passagiers maar de maat blijkt toch te klein voor de meeste (vrouwen :P ) Nu heb ik er 160 euro voor betaald, en is deze helm een iets ouder model waardoor deze in Nederland steeds minder leverbaar is.
op fc.moto.de staat hij nu voor 180 euro te koop dus mij lijkt 125 euro inclusief verzenden een redelijke prijs.

Er zit geen pinlock op en er zit geen ander vizier bij :N Wel zit er een ingebouwd zonnevizier ingebouwd.

Ook wil ik eventueel ruilen met een soortgelijke helm in een maatje groter, het liefst zou ik tegen exact dezelfde helm willen ruilen in een maat groter want het is best een mooie helm :Y . Doe een suggestie en wellicht komen we er wel uit. Eventueel passen kan in Katwijk.

Shell: Carbonglass (Fibreglass and carbon shell)
Number of shells: 2 shell sizes
Ventilation System: IVS (Integrated Ventilation System) with wide channels hollowed directly in the shell and dynamic system with air vents and rear extractor
Fabrics: Dri-Lex® with hygienic treatment
Inside padding: Fully removable and washable (including neckroll)
Visor: Clear, anti-scratch and anti-fog polycarbonate GT 2 visor. Inner sun visor ISV
Shield Mechanism: XQRS (Extra Quick Release System): shield replacement without tools in few seconds. DDS (Double Sealing System). Opening mechanism customisation
Retention System: Double D

WP_20130325_0011_zpsbb2253c2.jpg


WP_20130325_0021_zpse089f507.jpg


WP_20130325_0031_zps6a8b4672.jpg


WP_20130325_0041_zps1e8269bc.jpg


WP_20130325_0051_zps0fadc75e.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan