AGV Ti-tech "anti fog"???

R6'er

geblokkeerd account
6 aug 2007
1.010
0
jahoor
Ik heb even gouw het antwoord nodig van een AGV ti-tech helm drager. Ik heb dus een helm kunnen regelen van AGV. Het is een limited edition dus vrij duur. Het aller belangrijkste aan een helm vind ik dat het ruitje niet moet beslaan, ook als je stil staat. Nu hebben die AGV helmen dus wel gewoon een anti fog visier, maar werkt die ook heel goed ? Want ik betaal over de 600 euro voor de helm en wil dan ook kwaliteit.

AGV%20titech%20Manara%20vorne.jpg


Alvast bedankt,

Gr, R6'er
 
Ik heb had ook de AGV Titech. Bij mij besloeg het vizier nooit. Zowel bij standaard (helder) als bij het donkere vizier nooit problemen 8-)

Erg mooie helm trouwens, de Rossi replica :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb had ook de AGV Titech. Bij mij besloeg het vizier nooit. Zowel bij standaard (helder) als bij het donkere vizier nooit problemen 8-)

Erg mooie helm trouwens, de Rossi replica :}

Prachtig, dan ga ik hem aanschaffen !
 
Aan de foto te zien lijkt het of er een pinlock achtig systeem op zit. Maar pin ( :+ ) me er niet op vast, heb zelf geen ervaring met die helm.

Geen pin lock... is het systeem voor de tear off.

Verder weinig last van beslaan in een gp-pro. Maar daar heeft ts weer weinig aan.
 
Aan de foto te zien lijkt het of er een pinlock achtig systeem op zit. Maar pin ( :+ ) me er niet op vast, heb zelf geen ervaring met die helm.

Ik denk eerder dat het de schoefjes zijn waar de tear-offs achter komen.

Edit: misschien voortaan eerst pagina refreshen voordat ik comment
 
Laatst bewerkt:
Nog geen beslagen vizier gehad, zelfs niet met stilstaan...top helm :} :} :}

edit:
meer dan 600e...lijkt me toch dat je een beetje opgelicht wordt... www.gp-moto.de (motorradwelt in bocholt (dl)) heeft hem voor 540e staan. Weet alleen niet of die deze in de winkel heeft of dat die de helm moet bestellen...
Misschien ff bellen als je wat kosten wilt besparen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een ti-techer van rossi en hij beslaat niet of nauwenlijks. Je betaald er inderdaad veel voor ik heb hem via MJK in Oudenbosch laten bestellen en ik was 598,= kwijt.
Pas de helm goed voordat je hem koopt hij moet strak zitten maar niet pijn doen op je voorhoofd als hij verder goed strak zit is hij goed hij vormt snel naar je hoofd.

Top helm |(
 
Nog geen beslagen vizier gehad, zelfs niet met stilstaan...top helm :} :} :}

edit:
meer dan 600e...lijkt me toch dat je een beetje opgelicht wordt... www.gp-moto.de (motorradwelt in bocholt (dl)) heeft hem voor 540e staan. Weet alleen niet of die deze in de winkel heeft of dat die de helm moet bestellen...
Misschien ff bellen als je wat kosten wilt besparen

De helm zelf kost 589, vrij goedkoop nog :P Heb er ook een donker visiertje bij genomen, die eigenlijk 59 euro koste maar ik krijg hem voor 49 mee. Dus in totaal 638 euro. Ik hoop dan wel dat het een originele fog free visiertje is.
 
heb een agv pro-nog wat geen titech iig, maar het donkere vizier beslaat geregeld, toch maar pinlock in laten zetten?
 
De helm zelf kost 589, vrij goedkoop nog :P Heb er ook een donker visiertje bij genomen, die eigenlijk 59 euro koste maar ik krijg hem voor 49 mee. Dus in totaal 638 euro. Ik hoop dan wel dat het een originele fog free visiertje is.

Kreeg jij dat vizier er niet gratis bij :? Naja ik keek er wel heel lief bij toen ik dat vroeg ... O-) Mag ook wel voor dat geld :+
 
FF nog een vraagje... Zijn de helmen aan de buitenkant allemaal even groot ? Dat je bijvoorbeeld een visiertje van een S op een XL kan zetten ?
 
Weet iemand dan wel wat 2 shell size betekend ?

Zijn er dan 2 verschillende groottes van de huls ? 1 groote en 1 kleine ofzo

zie logo:
20051025_1274.gif
 
FF nog een vraagje... Zijn de helmen aan de buitenkant allemaal even groot ? Dat je bijvoorbeeld een visiertje van een S op een XL kan zetten ?
Vizieren zijn universeel. Helmen zijn niet evengroot. Kijk maar eens bij de kleding-afdeling van een motorzaak en zet daar maar eens een XS en een XL helm naast elkaar :+



Weet iemand dan wel wat 2 shell size betekend ?

Zijn er dan 2 verschillende groottes van de huls ? 1 groote en 1 kleine ofzo

zie logo:
[afbeelding]
Heb je geen grotere foto? :P
 
Ze hebben 9 verschillende maten een xxs, xs, s, ms, m, ml, l, xl, xxl er zijn 3 verschillende schalen met een smallere of dikkere binnenvoering. En nog maals hij kan beter te strak zitten als je hem koopt (behalve je voorhoofd) dan dat hij meteen lekker zit ... dat komt na een paar keer rijden, ze vormen echt snel naar je kop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan