AGV White zoo wie heeft hem ook?

Helm goedkoop of duur?

  • Ik ga voor een top model en betaal daar graag voor

    Stemmen: 14 77,8%
  • Mooi en goedkoop daar ga ik voor

    Stemmen: 4 22,2%
  • Ik merk geen verschil

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Nee het is geen rommel, ik had de Raid II. Dat is vergeleken met de AGV Ti-Tech niet veel. Neem je een Z-one van Shoei kom je al aardig in de buurt


Hmm ik kan me anders nog wel een artikel uit 't duitse blad motorrad van +/- een jaartje geleden herrinneren en toen kwam de Ti-Tech er toch echt niet goed uit (en dat is zacht uitgedrukt).
n's kijken of k dat nog ergens kan opsnorren.

Edit: ow ja ik ben best tevreden met de Raid II 8-)
 
Laatst bewerkt:
Klopt maar dat is wederom niet het top model van arai. Ik bedoel de RX-7.
(Afbeelding)

Dit is de RX-7 in de Hayden uitvoering :Y

3a_1.JPG
 
ik vind je helm wel heel mooi, weer eens wat anders als die scheeuwende filtsende prints. Heel modern juist. Maar dat snappen ze alleen in europa. :9
tis dat de kleur niet bij m`n motor past ..
 
ff een volledige off-topic vraag, maar hoe lang doen jullie gemiddeld met een helm?

btw, wel een mooie helm maar ik zou hem niet kopen.
 
Dit is mijn tweede helm, Met die Shoei heb ik 1 jaar gedaan. Ik denk dat het wel regelmatig voorkomt dat iemand zijn helm weer verkoopt voor een andere. Uiteraard zijn er ook lui die er 10 jaar mee doen. Ik verwacht met deze AGV wel langer dan een jaar te doen in ieder geval.
 
JA die. Ik heb nummer 1570 scheelt niet veel he. Waarom heb je geen zwart visier? Of komt die nog? Heb je er al mee gereden? Wat vind je er van?
 
Ja klopt ik ben zelfs een keer snacht bij iemand blijven slapen omdat ik met een andere geleende helm reed met ook een zwart visier. Maar deze is veel beter van kwaliteit. Hij is wel pik zwart maar heel helder. Je klikt hem er trouwens zo af dus even wisselen is geen probleem.
 
€39 voor vizier? laatste keer dat ik er 1 voor m'n AGV helm haalde koste ie €60. Waar heb jij hem vandaan?
 
Bij Kalsbeek motoren in Zwolle. Prijs stond nog op het zakje echt 39 euro. De gespiegelde etc waren iets duurder geloof ik.
 
Ja het is een ti-tech. Ik weet dat er mooie modellen zijn. Mijn shoei was ook super mooi, maar kwalitatief stelt het niks voor, en zijn het maar scooterhelmpjes vergeleken bij deze ti-tech race uitvoeringen. Zet er maar eens een op dan voel je het verschil tussen 200 en 600 euro. Trouwens de Arai corsair is 829 euro..
Hier een plaatje van mijn oude helm. Die was 419 euro. Nog kunnen verkopen voor de helft. Als je ergens aan gewent bent weet je niet beter, maar geloof mij nou een duurdere helm is gewoon prettiger.

(Afbeelding)
Je hebt wel smaak want je oude shoei heb ik zelf nu :)
Ik vind die zeer goed zitten, en heb ook al een agv opgehad [TiTech]
ligt gewoon aan je hoofd want bij mij zat de shoei beter :Y
En vinfd je €419,- niet duur dan ?

Gr John, die die Rossi Replica machtig mooi vind :}
 
Ik heb van de week deze besteld:

agv.jpg


Was op motorgoedkoop.nl € 209,- wat ik een redelijke prijs vind.
Of het verschil tussen die paar honderd euro merkbaar is weet ik niet, heb er nooit zo een opgehad :P
 
Hey ja je merkt het zeker. Wind geruis en het gewicht is echt veel voordeliger met die ti-tech. Beter voor je oren en nek dus. Maar hij past super bij je motor zie ik al. Succes!
 
ja mooi ding. stond geloof ik bij 2dehands.nl te koop onlangs. Ook een ti-tech. Alleen de opdruk is mij iets te saai maar het is wel een speciale editie, wel tof.
 
Terug
Bovenaan Onderaan