ahaaa daarom gaan de 600cc zo hard

fankie power

MF'er
22 okt 2003
120
0
dordrecht
in het blad kickstart ston de afwijkingen van de ditgitale tellers van 600cctjes en van 750 duc.

teller werkelijk
suzuki --> 278 256
kawasaki-> 283 258
honda --> 277 252
yamaha --> 280 254
ducati --> 275 253
triumph--> 280 248

en daarbij hebben ze een test gedaan wie het best er vanaf kwam en dat is geworden de suzuki :}
 
Das mooi, want als je met 280 op de Yammie wordt geflitst, dan word je gelukkig maar berekend voor 254 km/h (zonder correctie) :P
 
in het blad kickstart ston de afwijkingen van de ditgitale tellers van 600cctjes en van 750 duc.

teller werkelijk
suzuki --> 278 256
kawasaki-> 283 258
honda --> 277 252
yamaha --> 280 254
ducati --> 275 253
triumph--> 280 248

en daarbij hebben ze een test gedaan wie het best er vanaf kwam en dat is geworden de suzuki :}

Suzuki = 278-256 = afwijking van 22 km/u
Ducati = 275-253 = afwijking van 22 km/u

Ja, je hebt gelijk... de suzuki komt als de beste uit de test... :P
 
Suzuki afwijking van 7.92 %

Ducati afwijking van 8,00 %

Dat speelt er mee.

edit: Natuurlijk is er altijd iemand eerder. :)
 
jaa hoor, is zogenaamd nieuwe hoogstaande digitale techniek? haha, wat een troep, doet me denken aan jochies van 16 die beweren 85 te gaan op hun 50cc scooter.
ik vind het nog lelijk ook + je ziet geen ''trend'' op een digi teller.
in de bin met die handel!
 
jaa hoor, is zogenaamd nieuwe hoogstaande digitale techniek? haha, wat een troep, doet me denken aan jochies van 16 die beweren 85 te gaan op hun 50cc scooter.
ik vind het nog lelijk ook + je ziet geen ''trend'' op een digi teller.
in de bin met die handel!


:^ Ik wil wijzers tekeer zijn gaan
 
oke oke ze hebben meer motoren getest : suzuki-kawasaki-yamaha-honda-ducati-triumph zoals zei het noemde : circuitgevecht en met daarin de onderwerpen wegligging, schakelen, remmen, acceleratie van rollend en stilstaand en daarbij komt de suzuki op 1 met de beste tijd en de meeste punten overall
 
Is niks nieuws, in de moto73 staan die gegevens ook altijd. Een tellerafwijking van 10% is niets bijzonders. Dat moet anno 2004 toch beter kunnen zou je denken.
 
Mijn spiksplinter nieuwe Suzuki DL650 heeft welliswaar geen digitale klokken, maar gewoon ouderwetse analoge wijzers, maar toch ook daar een afwijking van 8% te hard.
Misschien zijn de fabrikanten wel bang dat we te hard rijden en te veel brokken maken en/of teveel boetes krijgen?
 
eigenlijk toch best raar want die 600cctjes kunnen 280 aangeven terwijl ze dan volgens hun rond de 250/260 rijden hoe zit dat dan bij de 1000 cc mannen die geven allemaal rond 300 en hooguit 310 aan hoe hard gaan die mannen dan in werkelijkheid :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan