ai ai rijlessen gaan niet zoals zou moeten

* 70 vind ik al snel

Ahh good times. De eerste keer dat ik de weg op ging met de instructeur wilde ik gewoon normale snelheden rijden. Binnen de bebouwde kom, snelheidsmeter gaf 40 aan. Ik vond het nogal hard gaan maar ja het is een motor en ik wilde ook niet slakken dus toch proberen richting de 50 te kruipen. Niet lang daarna vroeg de instructeur of ik wel gezien had dat het een mijlenteller was.

Eerste keer dat hij me de snelweg op stuurde heb ik serieus overwogen er mee te kappen. Met een motorblok tussen je knieën met 120km/h grote voertuigen inhalen, gekkenwerk :+ Ach ja alles went
 
Ahh good times. De eerste keer dat ik de weg op ging met de instructeur wilde ik gewoon normale snelheden rijden. Binnen de bebouwde kom, snelheidsmeter gaf 40 aan. Ik vond het nogal hard gaan maar ja het is een motor en ik wilde ook niet slakken dus toch proberen richting de 50 te kruipen. Niet lang daarna vroeg de instructeur of ik wel gezien had dat het een mijlenteller was.
Mijn instructeur beval me om binnen de bebouwde kom 60 te rijden.
 
Gefeliciteerd!!

ik ben na 5 jaar nog steeds bang voor pylonen. Gelukkig worden ze op de openbare weg maar zelden neergezet met de mededeling dat je daartussen een 8je moet draaien :+
:^ _O-

:Y

Maar omdat ik op de motor geen tomtom heb kan ik niet vergelijken. In de auto wijst de teller meestal iets hoger aan dan de tomtom.
Ik kan prima 150 rijden bij de trajectcontrole op de A4 zonder post te krijgen. :+
Op de A2 bleek 110 aardig in de buurt te komen van de 100. Tellerafwijking is volgens mij op wel meer motoren nogal pittig. De kilometerteller daarentegen wijkt lang niet zoveel af.
 
is beginnersvrees. Alles is eng, later lach je erom. Geef het anders aan bij je leraar. Dat ie wat rustiger routes uitzoekt.
:?
Beginnersvrees?
Motorrijden doe je toch niet omdat het moet...
Mijn instructeur wou dat ik het wat rustiger aan deed.
 
Iedereen heeft angst. Angst houdt je levend. Ervaring is overwonnen angst. Dat je zo goed nadenkt, houdt je in de toekomst in leven. Maar zo moet je ook denken als je met de auto of fiets rijdt.
Mijn voorspelling: je gaat het leren en je gaat nog heel veel momenten meemaken dat je achteraf denkt van OEF! Welkom bij de club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan