aiiii eerste schade en gelijk goed

Tl AaRoN r

Rookie
5 apr 2004
15
0
Dordrecht
reed ik vorige week vrijdag lekker op men tl1000r , zonnetje scheen lekker temeratuurtje, komt er van rechts ( in de binnenstad) uit een uitrit opeens een auto tevoorschijn die zo op mijn rijbaan komt. eerste reactie UITWIJKEN of EROP KANLLEN, ik uitwijken dus, helaas vol op een stoep en een paal, gevolg een zo'n goed als totall losse TL :( . politie erbij, tsja meneer U had beter op die auto kunnen knallen dan kon alles via de verzekering afgehgandeld worden nu is het een eenzijdig ongeluk en zijnb de kosten voor uzelf..... leuk is dat... die kerel rijd bijna 3/4 op mijn baan, kan er dus niet meer langs probeer ik nog uit te wijken om voor hem en uiteraard voor mezelf geen verdere schade op te lopen ben je nog de LUL. rechtsbijstand maar ingeschakeld en nu maar even afwachten wat er gebeurd.... en dit net voor de zomermaanden./..
 
Is echt klote voor je kerel....dat gun je niemand, zeker nu niet.
Mij gebeurde vorig jaar hetzelfde, ook een klojo die op mijn weghelft kwam...heeft me uiteindelijk een totall los R1, een week ziekenhuis en voor de rest van mijn leven een metalen plaat in mijn poot opgeleverd...

koekblikrijders....het zou verboden moeten worden...

sterkte d'rmee...
 
Heb je geen getuigen?

Door situaties als dit is het niet vreemd dat heel Nederland kotst op de wet en op verzekeringsmaatschappijen :( Eenzijdig ongeluk my ass... Oorzaak en gevolg, als hij niet dan had ik niet...

Je bent zelf nog wel heel hoop ik?
 
Ja ik vind dat ook belachelijk. Met de auto is het nog wel een optie om er dan nog bovenop te rijden maar met de motor doe ik dat toch liever niet 'bewust'.
Succes ermee verder, heb je getuigen?
 
helaas geen getuig, hoewel hij wel zelf in het politierapport heeft verklaard een gedeelte op mijn weghelft te hebben gestaan.
scahde expert komt vandaag langs, en dan maar afwachten...
 
Hoe is het verder met jezelf?

Je moet niet altijd alles geloven wat de politie zegt. Als het ongeval het directe gevolg is van het foute verkeersgedrag van een ander dan is diegene ten volle aansprakelijk, ook als heeft er geen feitelijk contact of aanrijding plaatsgehad. Vraag wel of de politie een pv of een registratie opmaakt. Zijn de gegevens van die ander bekend? Is er een schade formulier door jullie beide opgemaakt?

Inmiddels standaard rechtspraak, ook bekend bij de verzekeringsmaatschappijen. Laat je dus niet met een kluitje in het riet sturen, ook niet door de rechtbijstandverzekering, daar hebben ze wel eens een handje van.

Laatst heb ik eenzelfde soort zaak tot volle tevredenheid van de motorrijder (100% schadevergoeding) afgewikkeld.

Ik vind goede whisky heel erg lekker
 
klote man, sterkte ermee...

ik voel me in me koekblik ook nooit veilig, al die andere apen die maar over de weg heen zwalken :(
 
Hoe is het verder met jezelf?

Je moet niet altijd alles geloven wat de politie zegt. Als het ongeval het directe gevolg is van het foute verkeersgedrag van een ander dan is diegene ten volle aansprakelijk, ook als heeft er geen feitelijk contact of aanrijding plaatsgehad. Vraag wel of de politie een pv of een registratie opmaakt. Zijn de gegevens van die ander bekend? Is er een schade formulier door jullie beide opgemaakt?

Inmiddels standaard rechtspraak, ook bekend bij de verzekeringsmaatschappijen. Laat je dus niet met een kluitje in het riet sturen, ook niet door de rechtbijstandverzekering, daar hebben ze wel eens een handje van.

Laatst heb ik eenzelfde soort zaak tot volle tevredenheid van de motorrijder (100% schadevergoeding) afgewikkeld.

Ik vind goede whisky heel erg lekker
Je moet je poot stijf houden hoor bij de verzekering! Dan maar een poos niet rijden (hoe moeilijk het ook is), maar je kunt echt alles terugkrijgen bij zo'n soort ongeval!
Sterkte hè!

ps: de whisky is in de aanbieding bij gal&gal hè! ;)
 
Hoe is het verder met jezelf?

Je moet niet altijd alles geloven wat de politie zegt. Als het ongeval het directe gevolg is van het foute verkeersgedrag van een ander dan is diegene ten volle aansprakelijk, ook als heeft er geen feitelijk contact of aanrijding plaatsgehad. Vraag wel of de politie een pv of een registratie opmaakt. Zijn de gegevens van die ander bekend? Is er een schade formulier door jullie beide opgemaakt?

Inmiddels standaard rechtspraak, ook bekend bij de verzekeringsmaatschappijen. Laat je dus niet met een kluitje in het riet sturen, ook niet door de rechtbijstandverzekering, daar hebben ze wel eens een handje van.

Laatst heb ik eenzelfde soort zaak tot volle tevredenheid van de motorrijder (100% schadevergoeding) afgewikkeld.

Ik vind goede whisky heel erg lekker

Moet t hier 100% mee eens zijn.
Behalve die laatste 2 zinnen.... ;)
 
klopt, heb dit ook meegemaakt (met de brommer :X ). had inderdaad beter op die auto kunnen klappen ipv te kiezen voor de sloot, dan had ik het vergoed gehad misschien, maar dan had ik het niet overleefd. maar het is wel ontzettend klote voor je, hoop dat het snel en goed geregeld word.
 
rond de 50 viel wel mee, ik trok net op voor een stoplicht. viel mij alleen op dat voor 50 km het toch nog een aardige klap was,. zoals ik zelf al kon zien

chassis krom
radiator kapot/afgebroken
einddemper Bos kapot
kappen kapot
voorpoot krom
steppies/hendels en andere kleine dingen kapot
tank verschoven

ach ja........ '(
 
Idd, ook al raak je de auto niet, maar is die wel het gevolg van jou ongeluk vergoedt de verzekeringsmaatschappij alles. Dat was in mijn gebeurd.

Oja, succes met de afhandeling.
 
het is wel een bullshit verhaal van de politie, jij moest uitwijken omdat hij jou rijbaan blokkeerde plotseling
jij hebt getracht een ongeluk te voorkomen endaarbij hem je schade opgelopen.
dat de politie zegt je had beter er op kunnen rijden , en dan? een week ziekenhuis misschien langer.
daarnaast is het zo dat die koekblik een speciale manoevre deed en dus fout is.
gewoon die man/vrouw aansprakelijk stellen en desnoods civiel rechtelijk aansprakelijk stellen
 
Botsing/aanraking met die auto of niet doet er niet toe. Hij verleende geen voorrang dus is ie het bokje. Gewoon een kwestie van samen het formulier invullen met de kruisjes op de juiste plaatsen en je hebt je poen zo. Zou mij echt verbazen als jij hier problemen krijgt me verhalen van de schade.
 
ik weet wel zeker dat je je schade vergoed krijgt
maak er maar een rechtzaak van
er is in het verleden al genoeg gebeurd en gewonnen
de auto maakt aanstalten om de weg op te rijden
het staat zelfs op papier
dit ga je winnen,zeker weten
 
Idd, ook al raak je de auto niet, maar is die wel het gevolg van jou ongeluk vergoedt de verzekeringsmaatschappij alles. Dat was in mijn gebeurd.
:? :? De auto is het gevolg van een ongeluk? Je bedoelt vast dat als de auto de oorzaak is de verzekeringsmaatschappij betaalt?
En wat is er in die mijn gebeurd dan?
 
en zelfs als die bestuurder niet aansprakelijk zou worden gesteld(wat mij heel krom en belachelijk lijkt, en ik neem aan dat de verzekering dat ook niet pikt!)dan zou het dus een eenzijdig ongeval zijn en betaald de verzekering toch nog steeds? Het zou ronduit belachelijk zijn, dan heb jij een ongeluk voorkomen en mag je als dank een hogere verzekerings premie gaan betalen!

succes dr mee!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan