aiiii eerste schade en gelijk goed

Klote voor je :(

Maare... die meneer is weldegelijk aansprakelijk. Hij verleent ten eerste al geen voorrang, ten tweede duikt hij vlak voor je de weg op met als gevolg dat je een uitwijkmanouvre hebt moeten doen. Dit moet voor elke verzekering een ABC-tje zijn. Zou mooi zijn als iemand een ongeluk veroorzaakt maar zelf geen schade heeft niet aansprakelijk gesteld zou kunnen worden... nonsens dus wat die politieagent zegt...
 
idd hij is LOS verklaart.

wanneer je een ongeluk hebt gehad en je vind hem te zwaar beschadigd maar je weet niet zeker of ie total los is dat pak je gewoon een hamer en sla je een put(je) in het frame.

Zo doet mijn motordealer (een motoport) het ook altijd, soms is het belachelijk dat motoren niet worden afgekeurd... Als ze daar twijfelen slaan ze een put in het frame en is de motor zeker weten total los. O-)
 
Mijn broer heeft 2 jaar geleden ook hetzelfde gehad, al reed hij toen in een koekblik en week uit voor een vrachtwagen die van een oprit afkwam.

De vrachtwagen chauffeur had dus wel hetzelfde verhaal opgetkend als mijn broer dus was het de schuld van de vrachtwagen ddriver.

twerd een hoop gezeik met de verzekering maar uiteinedelijk heeft ie wel zijn geld gekregen.

veel suc6
 
Als de koekblikkert gewoon was weggereden dan had je een probleem gehad.
(en had meneer van de politie gelijk gehad)
Nu is het dus duidelijk (let wel: erg duidelijk) zijn schuld en zal de schade gewoon te verhalen zijn op zijn verzekering.
Laat je dus niet met een kluitje het riet in sturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan