AIM MXL PRO 05 Datalogger en dashboard, met gps

25 mei 2009
142
0
#
Ik verkoop mijn vorige datalogger, met eindeloze programmeer mogelijkheden. Is in zeer goede staat, compleet met optionele kabelboom (can bus input en gps), hoofdkabelboom, programmeerkabel en gps muis. Handleiding en software zijn vrij te downloaden op de AIM website.
Deze Pro heeft meer geheugen dan de Pista, 12 analoge kanalen, 4 voor wielsnelheid en ECU compatibel. Door de 4 wielsnelheden word deze ook vaak gebruikt in de autosport.

Complete prijs, 1000euro

Klein filmpje gemaakt met een configuratie upload voor de geïnteresseerden, kan je verifiëren dat het scherm gewoon netjes is!..
Dropbox - IMG_5648.MOV


Voor meer informatie;
http://www.aim-sportline.com/…/out-of-product…/mxl/index.htm

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Mooi spul.

Voor mij wat te laat. Ik was het seizoen op zoek naar dit, maar vond de nieuwprijs veel te hoog. Inmiddels zijn de centen verdwenen :X

Wat ik zie is dat de links die je hebt gepost auto's betreft. Dat zijn geen motor ecu's.

Als ik kijk voor mijn Honda dan zie ik bij race ecu's Hondata staan en geen HRC.

Volgens mij zijn er ook losse kabelbomen voor motoren specifiek te bestellen. Aim spul is erg modulair.

Succes met de verkoop. Erg leuke tools.

Balen hiero :(
 
Laatst bewerkt:
Rechts staat de lijst met motor ECU's ;-)
full

Kabelboom is geen issue met dit, eens je de CANbus draden hebt sluit je deze aan, je selecteert het protocol en wat je wil zien en voila !
 
Terug
Bovenaan Onderaan