Air-Back

Bedankt voor je link CBFox, het is een kwestie van tijd denk ik en het idee dat je wel of niet gezien wilt worden met zo'n vest.
Ik rij inmiddels vanaf vorig jaar november met de Hit-Air vest en ben al diverse keren geïntegreerd aangesproken door andere motorrijders, waaruit blijkt dat de meesten niet weten van het bestaan van zo'n vest of niet precies weten over de werking van het vest.

Hallo Mask,
Ik herken dat, ook ik word er op aangesproken als ik bij een motorplek of dealer afstap.
De meeste zijn toch wel geintereseerd, en verbaasd over de lage prijs. En als je er niet in gezien wilt worden dan bestel je toch een zwarte!
Ik krijg wel vaak de opmerking, ja maar jij rijdt veel / dagelijks. Dan is mijn antwoord, juist als je weinig rijdt ben je er gebaat bij.
Dat lees je ook in het stukje van de Anwb, juist de ongeoefende politie gebruiken hem veel.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Mask,
Ik herken dat, ook ik word er op aangesproken als ik bij een motorplek of dealer afstap.
De meeste zijn toch wel geintereseerd, en verbaasd over de lage prijs. En als je er niet in gezien wilt worden dan bestel je toch een zwarte!
Ik krijg wel vaak de opmerking, ja maar jij rijdt veel / dagelijks. Dan is mijn antwoord, juist als je weinig rijdt ben je er gebaat bij.
Dat lees je ook in het stukje van de Anwb, juist de ongeoefende politie gebruiken hem veel.

Het maakt volgens mij niet uit of je veel of weinig kilometers maakt, je hoeft niet altijd zelf een enkelzijdig ongeval te krijgen, ik rij dagelijks en probeer naar mijn werk altijd veilig te rijden maar ben toch helaas ook door een sms Lady aangereden.
 
Afgelopen dinsdag pas voor 't eerst met m'n nieuwe Moto Airbag vest gereden.

jv6qhc.jpg


2nj9577.jpg


2d2afc5.jpg


Ligt goed strak om m'n normale motorjas heen, omdat je links en rechts twee veters hebt om losser/vaster te kunnen trekken.
Niks geen geflapper dus.

Hopelijk zal ik dit vest nooit op z'n functionaliteit hoeven uit te proberen...

:]
 
Afgelopen dinsdag pas voor 't eerst met m'n nieuwe Moto Airbag vest gereden.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ligt goed strak om m'n normale motorjas heen, omdat je links en rechts twee veters hebt om losser/vaster te kunnen trekken.
Niks geen geflapper dus.

Hopelijk zal ik dit vest nooit op z'n functionaliteit hoeven uit te proberen...

:]

Mooi, inderdaad hopelijk hoeven we hem nooit te gebruiken.
Ik zit ik er wel eens aan te denken om een extra gaspatroon te bestellen om hem eens te laten ontploffen zodat je weet hoe dat voelt.
 
Mooi mannen het ziet er goed uit, we hopen maar dat we de Airbacks nooit nodig zullen hebben.
 
Ziet er goed uit. Zo iets zoek ik ook maar dan in dames maat. Als dat al bestaat? Waar hebben jullie dit besteld? Graag jullie hulp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan