Airbag topic

Krijg net email van Alpinestars. Het wordt het allemaal niet makkelijker op.
@JC-GSX-R je kunt na de update je led Display niet meer in je gereedschapskist laten liggen.!
Ik heb het mailtje ook net. Zoals ik het lees kun je hem nog wel in je kist laten liggen. Je mag hem alleen niet op de docking laten zitten. Display fungeert nu als een soort aan en uit knop. Vind het wel een kut update, ik wil helemaal niet die display gebruiken om hem te activeren, het was juist zo makkelijk door die band dicht te plakken en klaar.

Als je nu je display laat zitten op de docking, wat gebeurt er dan? Gaat die dan steeds aan en uit? Byzonder verhaal.
 
Bij mij werkte de band niet altijd goed, dan ging hij niet aan - los, weer vast - afwachten of hij het doet. Dus ik ben benieuwd naar de update. Maar eerst mijn vest opsturen.
Ik krijg net ook de email over de wijziging en de reactie van de klantenservice met mijn verzendlabel.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: C4rN
Ik heb het mailtje ook net. Zoals ik het lees kun je hem nog wel in je kist laten liggen. Je mag hem alleen niet op de docking laten zitten. Display fungeert nu als een soort aan en uit knop. Vind het wel een kut update, ik wil helemaal niet die display gebruiken om hem te activeren, het was juist zo makkelijk door die band dicht te plakken en klaar.

Als je nu je display laat zitten op de docking, wat gebeurt er dan? Gaat die dan steeds aan en uit? Byzonder verhaal.
In de email zit nog een linkje met meer tekst en uitleg. Super duidelijk vind ik het niet. Er staat wel iets over dat het LED display na activatie binnen 1 meter van het systeem moet blijven.

1000040853.jpg
 
In de email zit nog een linkje met meer tekst en uitleg. Super duidelijk vind ik het niet. Er staat wel iets over dat het LED display na activatie binnen 1 meter van het systeem moet blijven.

Bekijk bijlage 1988536
Dat had ik nog niet gelezen, maar dan kan ik hem inderdaad niet in de kist laten liggen. Ik zal m’n pak zo eens aan de stroom leggen, dan kan ik hem morgen even updaten.
 
Wat ik mij trouwens nog wel afvraag, Gebruiken de Tech-air race of Tech-air 10 rijders hier ook nog een extra losse borst protector? Je ziet die GP mannen nog wel altijd zo’n losse plaat in hun pak stoppen.
 
Geen Alpinestars airbag, maar wel een pak met geïntegreerde airbag.
Ook ik prop er nog een borstprotector bij en wel deze:

Alpinestars Nucleon KR-CELL CiR
1711530335536.png


p.s. ik prop er ook nog een rugprotector achter, maar die zit bij de Alpinestars al in de airbag verwerkt geloof ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan