Airbag topic

Ik lees "airbag+pak" & "tech air lampjes op de arm" -> dan denk ik A* :)
Tijd voor een slok...
image.jpg
 
Wordt een airbag dan enkel maar gebruikt op circuit? Of zijn er ook mensen die dit kopen enkel en alleen om op straat te rijden? Ik ken namelijk niemand in mijn kring die dit heeft om gewoon een zondagse rit mee te rijden....
 
Wordt een airbag dan enkel maar gebruikt op circuit?
Nee :)
Of zijn er ook mensen die dit kopen enkel en alleen om op straat te rijden? Ik ken namelijk niemand in mijn kring die dit heeft om gewoon een zondagse rit mee te rijden....
Die zijn er zeker :Y
Maar ik denk in veel minder grote getallen (nog).
Mijn volgende (straat) pak wordt in elk geval wel een airbag pak.
 
Idd nee.
Maar dit topic heb ik voor de circuitrijders gestart. Die hebben iets andere wensen.

mijn vest kàn ik wel op straat gebruiken maar ik heb geen zin die modus om te zetten met laptop en al.
 
Idd nee.
Maar dit topic heb ik voor de circuitrijders gestart. Die hebben iets andere wensen.

mijn vest kàn ik wel op straat gebruiken maar ik heb geen zin die modus om te zetten met laptop en al.
Het Race vest heeft andere algoritmes dan het 5 vest.
Zo reageert het Race vest niet op aanrijding van achteren. Of aanrijding vanuit stilstand.
Op het circuit heb je die situaties immers niet.
Sterker: het Race vest schakelt automatisch op stand-by zodra je stil staat. oid.
Dus daarom zijn die twee niet uitwisselbaar!

Ik wist trouwens niet dat je het Race vest kon omschakelen in straat-modus.
Heel erg goeie tip!
 
Het Race vest heeft andere algoritmes dan het 5 vest.
Zo reageert het Race vest niet op aanrijding van achteren. Of aanrijding vanuit stilstand.
Op het circuit heb je die situaties immers niet.
Sterker: het Race vest schakelt automatisch op stand-by zodra je stil staat. oid.
Dus daarom zijn die twee niet uitwisselbaar!
Het race vest kan je ook op weg zetten. Daar heb ik alleen geen zin in. Dat gaf ik alleen aan.
Kan prima dus.
 
Wordt een airbag dan enkel maar gebruikt op circuit? Of zijn er ook mensen die dit kopen enkel en alleen om op straat te rijden? Ik ken namelijk niemand in mijn kring die dit heeft om gewoon een zondagse rit mee te rijden....
Ik heb voor het circuit de tech air race, en voor op straat een dainese smart jacket. Om de reden die Roy noemt en omdat mijn straat pak niet tech air ready is :P
 
Gisteren een A* Missile Ignition jack laten bezorgen.
Maat 54 in plaats van 52 wat ik in m’n vorige A* jack had.
Kreeg de rits op ‘n halve centimeter afstand bij mekaar getrokken...
-O-
Kan dus retour.
ondertussen ook nog twee tour jacks van hetzelfde merk en dezelfde maat besteld. Benieuwd of die wat ruimer uitvallen...
 
Ik heb voor mijzelf een bestelling van de RST Race Dept. 4.1 Airbag gedaan.
Dit is dan de duurste versie (1200 incl airbag), maar nogsteeds een stuk goedkoper dan een Alpinestare.

Daarnaast hebben ze ook prijsvriendelijkere alternatieven 1 delige pak met airbag. (€900 en € 650) dat is dan alleen geen kangeroe leer
Het eerst jaar is bij sommige pakken gratis maar uiteindelijk moet je wel een een soort fee betalen of afkopen.

Ben erg benieuwd hoe goed Alex Lowes de pakken ontwikkelt heeft :+
 
Ik heb voor mijzelf een bestelling van de RST Race Dept. 4.1 Airbag gedaan.
Dit is dan de duurste versie (1200 incl airbag), maar nogsteeds een stuk goedkoper dan een Alpinestare.

Daarnaast hebben ze ook prijsvriendelijkere alternatieven 1 delige pak met airbag. (€900 en € 650) dat is dan alleen geen kangeroe leer
Het eerst jaar is bij sommige pakken gratis maar uiteindelijk moet je wel een een soort fee betalen of afkopen.

Ben erg benieuwd hoe goed Alex Lowes de pakken ontwikkelt heeft :+
Ik hoop dat je het niet gaat uitvinden 😉
 
Ik heb voor mijzelf een bestelling van de RST Race Dept. 4.1 Airbag gedaan.
Dit is dan de duurste versie (1200 incl airbag), maar nogsteeds een stuk goedkoper dan een Alpinestare.

Daarnaast hebben ze ook prijsvriendelijkere alternatieven 1 delige pak met airbag. (€900 en € 650) dat is dan alleen geen kangeroe leer
Het eerst jaar is bij sommige pakken gratis maar uiteindelijk moet je wel een een soort fee betalen of afkopen.

Ben erg benieuwd hoe goed Alex Lowes de pakken ontwikkelt heeft :+
Heb je ergens kunnen passen? En zoja, waar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan