Airbag topic

Heb je ergens kunnen passen? En zoja, waar?
Nee, dat helaas niet.
Ik heb mijn borstkast opgemeten en volgens de maattabel besteld.
De maat die eruit kwam was 50.
Deze zit als ik vergelijk met Revit (wat ik nu heb) tussen de 48 en de 50.
Mijn 48 zit me net ff te strak en de 50 net ff te los. Ik hoop de gulden middeweg te hebben🤡

Ben ong 1:83 en schommel tussen 73 en 75 kilo
 
Nee, dat helaas niet.
Ik heb mijn borstkast opgemeten en volgens de maattabel besteld.
De maat die eruit kwam was 50.
Deze zit als ik vergelijk met Revit (wat ik nu heb) tussen de 48 en de 50.
Mijn 48 zit me net ff te strak en de 50 net ff te los. Ik hoop de gulden middeweg te hebben🤡

Ben ong 1:83 en schommel tussen 73 en 75 kilo
Vanaf mei zou de goedkopere Camouflage te passen moeten zijn in o.a. Rotterdam.
Hoop tegen die tijd te kunnen passen voor ik m koop. Ben benieuwd naar jouw ervaringen!
 
Ik heb voor mijzelf een bestelling van de RST Race Dept. 4.1 Airbag gedaan.
Dit is dan de duurste versie (1200 incl airbag), maar nogsteeds een stuk goedkoper dan een Alpinestare.

Daarnaast hebben ze ook prijsvriendelijkere alternatieven 1 delige pak met airbag. (€900 en € 650) dat is dan alleen geen kangeroe leer
Het eerst jaar is bij sommige pakken gratis maar uiteindelijk moet je wel een een soort fee betalen of afkopen.

Ben erg benieuwd hoe goed Alex Lowes de pakken ontwikkelt heeft :+
Is een prima prijs, Alpinestars tech-air race vest is prijzig maar nog wel steeds de uitgebreidste protectie
 
Het tech air 5 vest krijgt een firmware update.
Hierna kan deze ook in race mode gezet tbv circuitrijders.

Wat zou de tech air street/race versie nog toevoegen tov de tech air 5? Scheelt toch 550€.

- de race kan twee keer ‘klappen’ alvorens geserviced te moeten worden.
- ?
 
Zonder me erin te verdiepen (ik heb hem al) niets wat die 550 zou goed praten wss.

Ik ken de tech air 5 niet. Maar even uit het hoofd, race vest kan 2x ploffen en zit vast geritst in je pak ipv een los vest. Verder geen idee?
 
  • Leuk
Waarderingen: Tvs
De Tech air Race heeft wel even een stuk betere Backprotector er aan vast zitten.
De App werkt niet met het "Race" systeem toch? hoe Lees je de data van het race vest uit?
 
Wat wil je eraan uitlezen?
Ik kan hem aan de laptop hangen.
nog niks, aangezien ik hem nog niet gebruikt heb.
Maar mocht ik er een keer mee crashen, zou ik het wel interesant vinden om de data te bekijken.
Maar dat kan dan dus door hem aan de computer te hangen?
 
Ja idd maar krijg je niet zo veel van te zien hoor. Dat wil Alpinestars niet delen 😉.

Als ik eraan denk zal ik eens kijken of ik mijn foto nog vinden kan.
 
Vind dit best veel data anders.. 165A8DA4-4785-4E3A-B39E-B6B9BF1C8096.png
Als een simpele youtuber dit kan uitlezen kan jij dit ook toch?
 
Nee, dat helaas niet.
Ik heb mijn borstkast opgemeten en volgens de maattabel besteld.
De maat die eruit kwam was 50.
Deze zit als ik vergelijk met Revit (wat ik nu heb) tussen de 48 en de 50.
Mijn 48 zit me net ff te strak en de 50 net ff te los. Ik hoop de gulden middeweg te hebben🤡

Ben ong 1:83 en schommel tussen 73 en 75 kilo
Al ervaringen opgedaan met het pak?
Ben benieuwd naar pasvorm, verwerking materialen, maatvoering....;).

Als het goed is komt mijn pak begin juni.
 
Nogsteeds in backorder:X
Zou volgende week binnen moeten komen
Gisteren weer met 2 maanden vertraagd, was het nu zat en heb de bestelling geannuleerd.B|
Gisteren meteen een Alpinestars GP pro v3 pak besteld en kwam vandaag binnen, prachtig pak *O*gok alleen dat bestelde maat voor mij net te groot is.
Net nog een maatje kleiner besteld om die te passen.
Daarna moet de zoektocht naar de niet te verkrijgen airbag gaan beginnen-O-
 
Welke maat van RST had je besteld, en welke heb je nu van Alpinestars?
En als het zo een mooi pak is; foto!
 
Welke maat van RST had je besteld, en welke heb je nu van Alpinestars?
En als het zo een mooi pak is; foto!
1621715253074.png

Ik had van RST maat 50 in bestelling staan en een 52 voor alpinestars besteld.
Ik dacht dat alpinestars altijs wat kleiner valt maar dat is bij dit pak zeker niet het geval.
De 52 gaat retour en 50 is besteld het is alleen wel webshop hoppen geen 1 winkel heeft alle maten of zit voor mij in de buurt
 
Is inderdaad een mooi pak, gefeliciteerd! En nu maar hopen dat je het airbag-deel niet nodig hebt!
 
Ixon vest nu 2x getest in de praktijk helaas, dikke voldoende vooral met een crash in de regen met 140 km heeft het me goed beschermd.

Het installeren en registeren van een nieuw patroon werkt ook prima. Helaas als hij nu nog 1x afgaat moet hij terug na de fabriek.
 
Ixon vest nu 2x getest in de praktijk helaas, dikke voldoende vooral met een crash in de regen met 140 km heeft het me goed beschermd.

Het installeren en registeren van een nieuw patroon werkt ook prima. Helaas als hij nu nog 1x afgaat moet hij terug na de fabriek.

Dat is ingebouwd dat hij na 3x niet meer werkt? Dat wist ik niet namelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan