Airbag topic

Na lang in raad te zijn geweest met me zelf mede door budget toch de knoop door gehakt. Vrijdag is mijn ixon vest binnen gekomen, geen fan van het abonnement maar dat maakt het betaalbaar. App en bedienng zijn lekker duidelijk.

Hopelijk heb je hem voor niets gekocht.

Ik moet nog ff geduld hebben, mijn pak is bij GLS verdwenen 🤦🏻‍♂️
 
Ben benieuwd! Heb je ‘m nog ergens gepast eerst? En onder welk merk/type pak ga je ‘m dragen?

Ik had hem al eens gepast bij iemand die hem al had. Dus toen online besteld, mijn pak is berick en niet airbag ready maar eigenlijk een maat te groot. Het staat zo ook in beschrijving je moet ruimte genoeg hebben het hoeft niet perse een airbag ready pak zijn.
 
Ik had hem al eens gepast bij iemand die hem al had. Dus toen online besteld, mijn pak is berick en niet airbag ready maar eigenlijk een maat te groot. Het staat zo ook in beschrijving je moet ruimte genoeg hebben het hoeft niet perse een airbag ready pak zijn.

Bij GPmoto in Dingden had je het even kunnen testen of het idd goed past.
 
Nou, claim word ingediend... Vraag me wel af wat de bezorger ermee gedaan heeft? Maar gezien hoe makkelijk er gemeld werd dat het een claim werd zal het niet bepaald de eerste keer zijn.
 
Transporteurs zijn normaal beperkt aansprakelijk, iets van 10 euro per kg met een maximum van de transportkosten. Boven dit bedrag heb je een transportgoederen verzekering nodig.
 
Laatst bewerkt:
Maakt niet uit, jullie hebben hetzelfde postuur. Daarbij is Roy ook een echte Aprilia fan ondanks dat hij op zo'n rijstrakker rijdt :]

Ya think?
46.jpg
 
🤣🤣 Als het aan mij lag hing er ook zoiets aan de muur, ik ben al blij dat de mv agusta in de kamer mag staan ... Mijn pak is inmiddels alweer richting CZ, te klein rond de plaats waar de zon nooit schijnt...
15848811913953197250527207440126.jpg
 
Laatst bewerkt:
🤣🤣 Als het aan mij lag hing er ook zoiets aan de muur, ik ben al blij dat de mv agusta in de kamer mag staan ... Mijn pak is inmiddels alweer richting CZ, te klein rond de plaats waar de zon nooit schijnt...
Bekijk bijlage 1476555

leuk ding!
En balen van je pak.

Ik heb de mijne ook, zal hem vanavond posten!
Zit goed, wel wat strak maar ben wat aangekomen (goeie motivatie) en moet ook nog wat zetten naar mijn lichaam tenslotte.
 
https://www.motor-forum.nl/threads/ixon-airbag-jas-nieuw-medium.452336/
Ik ga toch voor een gimoto airbag gaan heb het een keer geprobeerd zit lekker maar is wat onhandig voor mij om aan te trekken zonder hulp van 2e persoon om alles goed in mijn pak te duwen.
Denk dat ik dit probleem niet ga hebben met een geïntegreerde airbag

Daar heb je idd een punt. Mijn pak heeft ook nog wat voeten in de aarde qua aantrekken, maar ik gooi dat op onervarenheid en dat ik er behendiger in word.
 
Idd is weer aanpassen tot nu toe nog maar 1 serieus geinteresseerde voor me ixon als ik em niet kan verkopen voor een normale prijs probeer ik hem mss toch nog voor mezelf.
Denk alleen dat de airbag van gimoto zelf wat makkelijker op de juiste plaats blijft zitten omdat die in men pak geritsd word.
 
Idd is weer aanpassen tot nu toe nog maar 1 serieus geinteresseerde voor me ixon als ik em niet kan verkopen voor een normale prijs probeer ik hem mss toch nog voor mezelf.
Denk alleen dat de airbag van gimoto zelf wat makkelijker op de juiste plaats blijft zitten omdat die in men pak geritsd word.

Word die rondom geritst of ook met klittenband?

5 juni kan ik mijn pak eindelijk testen!
 
Nog niet helemaal gezien hoe het moet maar er is een compartiment in de bult vananchter met velcro waar de airbag word geplaatsd en ook de lucht cartouches.
Ja daar komt de computer die bij Alpinestar in de protector komt. Het vest zelf is het gene wat goed geplaatst moet zijn en wat bij mij nog wat gewenning vraagt met aantrekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan