Airbox onderdeel '89er ZXR 750

___Ray___

MF veteraan
In memoriam
22 feb 2006
7.117
216
Weet iemand wat er op de plek van het omcirkelde deel van deze airbox van m'n ZXR 750 (bj '89) hoort te zitten?
full

De vorige eigenaar had er een vaag stuk filterdoek (leek wel iets van een vijver :? ) op geplakt.
Het lijkt me dat er een soort gaas voor heeft gezeten om grof vuil buiten te houden maar wil het graag even zeker weten zodat ik het optimaal kan oplossen want zoals het was kreeg hij naar mijn mening te weinig lucht.
Alvast bedankt voor de hulp :W
 
komt een tuitje met een gaasje in
als je geen hebt heb ik nog wel 1 liggen denk ik

laat maar ff weten

Aardig aangeboden maar ten eerste mis ik ze aan beide kanten en ten tweede is Emmen maar een dikke 270 km hier vandaan :X
Ik denk dat ik wel creatief kan zijn *D ik weet nu in ieder geval zeker dat daar geen echt filtermateriaal hoort (helemaal geen vijverfilter |( )
Je snapt niet wat sommige mensen verzinnen in hun onwetendheid.
 
Aardig aangeboden maar ten eerste mis ik ze aan beide kanten en ten tweede is Emmen maar een dikke 270 km hier vandaan :X
Ik denk dat ik wel creatief kan zijn *D ik weet nu in ieder geval zeker dat daar geen echt filtermateriaal hoort (helemaal geen vijverfilter |( )
Je snapt niet wat sommige mensen verzinnen in hun onwetendheid.

Je hebt ook van die lui in van die roodachtige pakkies, die komen elke dag door het hele land en die bezorgen voor een kleine vergoeding ook wel eens dingen (Tpg post heet dat geloof ik)

:+
 
De boel is weer gemonteerd en heb meteen de carbs even synchroon laten stellen (wat ook wel nodig bleek te zijn :o ) en nou loopt ie weer als een zonnetje die zware shag rookt 8-)
Wat mij betreft kan er dus een slotje op
 
Terug
Bovenaan Onderaan