Airman ervaringen?

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.667
2.201
Nederland
Iemand ervaring met de Airman ?

http://www.motozoom.nl/meerinfo/index.cfm?bestelnummer=10003917&CFID=4588288&CFTOKEN=2679177

In mijn buurt heeft de laatste pomp waar ik altijd m'n bandjes oppompte, een goed passend ding wat je op je ventiel doet om de band op te pompen vervangen door een lange stang. Heb ik geen reet aan, want ik kan nu niet meer m'n banden oppompen.

Iemand ervaring met deze Airman ? Wil 'm anders bestellen bij Louis in Duitsland, scheelt ook nog eens 10 euro met de prijs bij Motozoom en dan weet je 100% zeker dat je 'm binnen 1 week in huis hebt ipv 3 maanden bij Motozoom.

Anders wordt het met hele zachte bandjes rondrijden.. en ik heb geen zin om een opzetstuk te kopen, dit ding lijkt me 10x makkelijker.

50 euro is een koopje lijkt me.

Euh modjes, deze mag evt. ook wel in 'Techniek' worden geplaatst. Dacht dat ik 'm in Techniek had geplaatst. Blijkbaar niet *D

Schop :)
Niemand? Dan ga ik 'm maar kopen.. merken we het vanzelf wel want die klotepompen verdommen het om aan motorrijders te denken.

Pomphouder waar ik vandaag even m'n bandenspanning wilde checken kwam naar buiten met een ander luchtpistool met flexibel slangetje.
"Die krijg je niet tussen je schijven hoor" zei hij, wijzend naar het autobandenpistool.
"gebruik deze maar" :}

en ik had niet eens bij 'm getankt, wel een cola'tje gescoord.

hmm had laatst bij de liddle een compressortje gekocht die je op de 12volt aansluiting van je auto kunt aansluiten ,pas geleden getest .
en werkt erg goed en kostte geloof zon 14 pleuro ....wellicht een tip
s6

Terug
Bovenaan Onderaan