Airoh Miro, wie heeft hetzelfde probleem (gehad)?

Taddek

Die hard MF'er
7 jul 2009
277
0
Ik heb nu een tijdje mijn airoh miro waar ik erg tevreden mee ben, behalve 1 ding en dat is dat het ding erg snel beslaat! :(
Het is zo erg dat ik nooit met het vizier dicht kan rijden, zelfs niet met mooi weer.
Ik neem aan dat er meer mensen zijn met dit probleem en wellicht ook iemand met een oplossing. Ik wil graag een pinlock vizier kopen, maar die zijn er niet voor dit model. Past er misschien wat van een ander model?
wie weet raad of heeft ervaring? :?
 
Hoi,
Je kunt er speciale pinlockvizeren voor krijgen. (19,95 euri)
Maar ook is het mogelijk het vizier te behandelen met middelen die beslaan voorkomen.

Ik werk bij een motorzaak dus als je er niet uitkomt zou ik je kunnen helpen.
 
Hoi Joyride,
Ik heb op de site van pinlock gekeken, maar mijn helm staat er niet tussen. Ik kan ook nergens meer de universele vinden. Als je toevallig een miro in je zaak hebt staan zou je voor me willen kijken of de ruimte tussen het vizier en de bovenkant van de helm wijd genoeg is om ruimte te bieden aan een pinlock? Ik bedoel de ruimte die nodig is als je het vizier open doet.
Is er misschien een pinlock voor een andere helm die lijkt op de miro?
Als je me kan helpen, graag!
 
Hoi Joyride,
Ik heb op de site van pinlock gekeken, maar mijn helm staat er niet tussen. Ik kan ook nergens meer de universele vinden. Als je toevallig een miro in je zaak hebt staan zou je voor me willen kijken of de ruimte tussen het vizier en de bovenkant van de helm wijd genoeg is om ruimte te bieden aan een pinlock? Ik bedoel de ruimte die nodig is als je het vizier open doet.
Is er misschien een pinlock voor een andere helm die lijkt op de miro?
Als je me kan helpen, graag!
Ik ga voor je informeren.
Zo dat is snel geregeld *D :
Leverbaar:
helder vizier incl pinlock - €49.95
smoke vizier incl pinlock - €49.95
losse pinlock - €25.00
Bij ons te bestellen!! :+
 
Laatst bewerkt:
Losse Pinlocks zijn gewoon te bestellen.

http://www.wildeman-tweewielers.nl/motoren/helmen/systeem-helmen/airoh

Wildeman Motoren Zwolle levert Airoh.
 
Wij ook:
http://www.muldersmotoren.nl/index/overzicht/53837/53833/Helmen.html
*D
 
Laatst bewerkt:
als ik de luchtinlaatjes open zet is het zo weer weg.
ik heb een plakviziertje bij gehad toen ik hem kocht bij jos smit motoren
ik vind het opzich best een lekkere helm maar ik rij graag met het kinststuk open en dan pakt deze best wat wind.

als ik weer een roland systeemhelm tegenkom dan koop ik hem gelijk.
 
Zo dat is snel geregeld *D :
:+
Super! Veendam is niet echt in de buurt voor mij, ik ga eens kijken of ik er een op de motorbeurs kan scoren. Opsturen heeft niet de voorkeur, maar als ik niets kan vinden kom ik er nog op terug.

Grt, Pieter
 
Super! Veendam is niet echt in de buurt voor mij, ik ga eens kijken of ik er een op de motorbeurs kan scoren. Opsturen heeft niet de voorkeur, maar als ik niets kan vinden kom ik er nog op terug.

Grt, Pieter

We horen het wel.
Iig suc 6.
Je weet nu dat het er is.
Gr Joyce
 
je moet eens kijken voor Klar-pilot het is dan wel geen pinlock, maar werkt echt super ! je kan het in een spray of flesje kopen even een paar druppeltjes op je vizier smeren met een doekje en rijde maar....
 
Terug
Bovenaan Onderaan