Akermaat verzamelpunt MFMM 2010

zo de cbr 600F die ik mee zou nemen is ook vanaf nu geregistreerde MF-er en kan er defintief aan toe worden gevoegd.... nickname HONDA BENNIE *O*
 
Danny,

Ik wil ook graag weer mee! Maar mn zx6 fighter is niet meer tot leven gekomen :(

Het wordt te duur in zowel tijd als geld dus heb helaas moeten besluiten deze ofwel in zn geheel of in onderdelen te vekopen..

Gelukkig heb ik ook nog een thundercatje maar daar moet ook nog flink wat aan gebeuren!

Heb al contact opgenomen met MAD-Racing hierover, hoop dat ze er de tijd voor hebben want dan rij ik graag mee op de cat!

Voorlopig nog ff ovb dus ;)
 
moet er allemaal aan die cat gebeuren?

jammer van je zx6, was een leuk dingetje. hopen dat je iig nog wat krijgt voor de onderdelen.
 
Danny,

Ik wil ook graag weer mee! Maar mn zx6 fighter is niet meer tot leven gekomen :(

Het wordt te duur in zowel tijd als geld dus heb helaas moeten besluiten deze ofwel in zn geheel of in onderdelen te vekopen..

Gelukkig heb ik ook nog een thundercatje maar daar moet ook nog flink wat aan gebeuren!

Heb al contact opgenomen met MAD-Racing hierover, hoop dat ze er de tijd voor hebben want dan rij ik graag mee op de cat!

Voorlopig nog ff ovb dus ;)


ok nou zou top zijn :Y

wat is er inderdaad allemaal stuk aan ?
 
Uhhhm,

Nieuwe koppelingsplaten, balhoofdlager, kettingset, carbs synchen, staat iets te arm afgesteld, klepspeling controleren..

Genoeg nog dus :+

Hoop dat ze er tijd voor hebben bij MAD, zal ook wel wat kosten, maar sowieso veel minder als het frame laten lassen, andere voorkant en helemaal na laten lopen van de zx6 :+
 
Uhhhm,

Nieuwe koppelingsplaten, balhoofdlager, kettingset, carbs synchen, staat iets te arm afgesteld, klepspeling controleren..

Genoeg nog dus :+

Hoop dat ze er tijd voor hebben bij MAD, zal ook wel wat kosten, maar sowieso veel minder als het frame laten lassen, andere voorkant en helemaal na laten lopen van de zx6 :+
2 daagjes werk man :P
 
als het weer tegen die tijd een beetje opgeknapt is ben ik erbij!!
die zwart witte cbr is trouwens een Castricumse dame ;)
(wellicht rijd ze ook mee?!)


K wil ook graag met jullie mee rijden. Lijkt me gezellig!!


jij kent haar blijkbaar beter dan mij geen idee wie het moet zijn :+
volgens mij is het namelijk de vriendin van Slaapkopzz of zo en die woont volgens mij niet in castricum.


K woon wel in Castricum en nope ZzlaapkopzZ is niet mijn vriend. K heb geen vriend.
GSX Bunny is een oud collega van mij vandaar dat ie weet dat k in castricum woon.
 
K wil ook graag met jullie mee rijden. Lijkt me gezellig!!K woon wel in Castricum en nope ZzlaapkopzZ is niet mijn vriend. K heb geen vriend.
GSX Bunny is een oud collega van mij vandaar dat ie weet dat k in castricum woon.


das leuk een Dame erbij *O*

ik zet je er meteen bij :Y
 
Ojee de enige meid. O-)
Ik ga alleen mee als k niet voor op hoef te rijden :+ :P :9
 
Laatst bewerkt:
Ik wil wel weer voor rijden hoor :z

doe ik nog een poging om het dit keer goed te doen maar ga ik de dag ervoor wel effe half uurtje google maps afslagen uit me hoofd stampen _O-
 
K wil ook graag met jullie mee rijden. Lijkt me gezellig!!K woon wel in Castricum en nope ZzlaapkopzZ is niet mijn vriend. K heb geen vriend.
GSX Bunny is een oud collega van mij vandaar dat ie weet dat k in castricum woon.

Goed zo nichtje je gaat mee *O*
En wil ook wel voorop rijden moet alleen niemand vertellen hoe ik moet rijden :+
En het is me eerste MFMM dus weet echt niet waar het is O-)
 
misschien dat ik tegen die tijd wel een navi heb :+ weet sowieso dat silvio een tomtom op z'n motor had?
 
hij is er klaar voor *O*

deze week effe langs tim brengen voor nieuwe ketting etc *O*
full
 
Ik wil wel weer voor rijden hoor :z

doe ik nog een poging om het dit keer goed te doen maar ga ik de dag ervoor wel effe half uurtje google maps afslagen uit me hoofd stampen _O-


Ik heb het al wel eens eerder gereden.

Het is eerst de A9, daarna de A2 richting Utrecht en dan de A12 richting Arnhem en dan de juiste afslag zoeken. Die weet k dan weer niet, toen reed k achter een hele grote groep met andere motorrijders aan dus heb niet opgelet welke afslag het nou is hahaha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan