Akermaat verzamelpunt voor MFMM 30-08-2009

Welke route rijden jullie? Want volgens google maps is het maar 12 minuten rijden naar ons toe!
Edit: Lol, bekijk net die 12 minuten route, jullie hoeven maar 1 weg te volgen, das de A9 op en rotonde 3e afslag. Zelfs mijn route is lastiger vanuit Zaandam :+

Denk dat wij dan wel rond 9:15 kunnen vertrekken met beiden groepen? Wij verzamelen namelijk rond 8:45/9:00 (ik ben er denk al 8:30 :P) . Als jullie er inderdaad al 8:45 zijn lijkt mij 9:15 een mooie tijd.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel meerijden, wordt een vroegertje :X

Danny, zullen wij dan afspreken bij de Total (ring)?
 
Ik wil ook wel meerijden, wordt een vroegertje :X

Danny, zullen wij dan afspreken bij de Total (ring)?


ja gezellig joh is goed :Y


Welke route rijden jullie? Want volgens google maps is het maar 12 minuten rijden naar ons toe!
Edit: Lol, bekijk net die 12 minuten route, jullie hoeven maar 1 weg te volgen, das de A9 op en rotonde 3e afslag. Zelfs mijn route is lastiger vanuit Zaandam :+

Denk dat wij dan wel rond 9:15 kunnen vertrekken met beiden groepen? Wij verzamelen namelijk rond 8:45/9:00 (ik ben er denk al 8:30 :P) . Als jullie er inderdaad al 8:45 zijn lijkt mij 9:15 een mooie tijd.


wij zijn er tussen kwart voor en 9 uur effe kijken het is inderdaad een kort stukje maar je weet hoe het gaat he :Y

als ik zeg half 9 rijden dan draaien we pas om 10 over half 9 de a9 op :z
 
Dondertje heeft het al gelezen... Hoe laat spreken we daar af dan?
Word eens een keer op tijd slapen op zaterdag, denk ik zo ;)
 
Tis een minuut of 10 rijden vanaf de Shell, dus 8:15 moet kunnen toch? O-)


ja maar ik wil nog wel effe sigaretje doen hoor daar :P
even kennismaken met iedereen want ik ken ze ook niet allemaal...

want half 9 moeten we richting BP halfweg :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan