Akermaat verzamelpunt voor MFMM 30-08-2009

wel weer heel erg vroeg he haha, ik heb me eige mini meeting voor we gaan rijden wij verzamele in castricum rond half 11.. met mannetje of 13-14 zijn we nu dus we zien jullie wel in veenedaal!
 
wel weer heel erg vroeg he haha, ik heb me eige mini meeting voor we gaan rijden wij verzamele in castricum rond half 11.. met mannetje of 13-14 zijn we nu dus we zien jullie wel in veenedaal!

Doe dan een minimeeting bij Akermaat, dan maar iets vroeger je bed uit. :+
 
wel weer heel erg vroeg he haha, ik heb me eige mini meeting voor we gaan rijden wij verzamele in castricum rond half 11.. met mannetje of 13-14 zijn we nu dus we zien jullie wel in veenedaal!


doe gezellig en kom ook gewoon keertje vroeg je bed uit :Y

jep 8 uur daar :Y

okee dan ik zal er om 08:00 uur met mijn blauwe triumph staan,zet me er maar bij op de lijst....

tot zondag!


je staat erbij :Y
 
Triumph Street/Speed Triple? :o :9~

Ja en jullie luie castri-cummers ( _O- ) komen ook maar gewoon 8:15/30 op aker :(


:+


Deze dus: (een daytona omgebouwd naar speed triple :P )

Foto-7XKNAPOW.jpg


Foto-YAF8PLHJ.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mag ik morgen met jullie meerijden? Ik kan om 8 uur bij Shell Kooimeer in Alkmaar zijn


gezellig joh zie je daar wel :Y


voor iemand die bij de shell komt morgen hier is mijn nul 6.1131 negen nul 4 drie.

iemand smst even zijn nummer naar mij of meteen iedereen zodat je morgenochtend kan laten weten of je kom of niet zodat we er rekening mee kunnen houden :)
om dit tijdstip ga ik echt niet achter de computer kruipen of iedereen komt :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan