Akrapovic´s doen? Of nog wachten?

Adonis

Die hard MF'er
13 mei 2002
577
0
DELFGAUW
Ik heb al een tijdje de Yamaha MT-03, alleen ik erger me een beetje aan het standaard geluid. Dus ik wil zsm een ander systeem (of demper).

Voor de MT-03 is eigenlijk alleen de Akra slip-on beschikbaar, de Arrow oplossing is niet mooi dus die valt af.

Zou ik nu nog moeten wachten totdat er betere, goedkopere, mooiere dempers komen?

Ik dacht zelf:
1. beter wordt het niet (Akrapovic :} )
2. Goedkoper? Hooguit een of twee honderd euro, want het blijft kostbaar twee dempers.
3. Tsja, alleen mooier of vetter; De ervaring leert wel dat er pas na een tijdje vette dempers op de markt komen....daar twijfel ik nog over....

Wat vinden jullie?
 
Ik heb al een tijdje de Yamaha MT-03, alleen ik erger me een beetje aan het standaard geluid. Dus ik wil zsm een ander systeem (of demper).

Voor de MT-03 is eigenlijk alleen de Akra slip-on beschikbaar, de Arrow oplossing is niet mooi dus die valt af.

Zou ik nu nog moeten wachten totdat er betere, goedkopere, mooiere dempers komen?

Ik dacht zelf:
1. beter wordt het niet (Akrapovic :} )
2. Goedkoper? Hooguit een of twee honderd euro, want het blijft kostbaar twee dempers.
3. Tsja, alleen mooier of vetter; De ervaring leert wel dat er pas na een tijdje vette dempers op de markt komen....daar twijfel ik nog over....

Wat vinden jullie?

je twijfelt... bij twijfel: Niet doen ;)

kzou nog ff wachten als ik jou was ... :Y
 
Ik heb al een tijdje de Yamaha MT-03, alleen ik erger me een beetje aan het standaard geluid. Dus ik wil zsm een ander systeem (of demper).

Voor de MT-03 is eigenlijk alleen de Akra slip-on beschikbaar, de Arrow oplossing is niet mooi dus die valt af.

Zou ik nu nog moeten wachten totdat er betere, goedkopere, mooiere dempers komen?

Ik dacht zelf:
1. beter wordt het niet (Akrapovic :} )
2. Goedkoper? Hooguit een of twee honderd euro, want het blijft kostbaar twee dempers.
3. Tsja, alleen mooier of vetter; De ervaring leert wel dat er pas na een tijdje vette dempers op de markt komen....daar twijfel ik nog over....

Wat vinden jullie?
Ik zou ook wachten,
Heb op de MT-03 gereden bij demo dagen.
Maar zelfs met de akra vind ik het gelijk nog niet echt super.
Wel een verbetering t.o.v. de orginele.

Ik zou wachten tot er meer beschikbaar is.

Gr John
 
Lastig....

Ik wil een andere demper, en wachten is niet mijn sterkste punt...

Ik ben ook bang dat het nog heel lang gaat duren voordat er iets op de markt gaat komen...

Ik kijk het voorlopig denk ik toch maar even aan....
 
Lastig....

Ik wil een andere demper, en wachten is niet mijn sterkste punt...

Ik ben ook bang dat het nog heel lang gaat duren voordat er iets op de markt gaat komen...

Ik kijk het voorlopig denk ik toch maar even aan....

Gewoon die Akra's kopen joh! Je fiets wordt er mooier en beter van. Bovendien is het nog altijd goedkoper dan een 2006 Tuono, toch ;)
 
Ik zou zeggen doen. Akra is gewoon de mooiste en de beste kwaliteit. Ik heb op een MT-01 zelfs nog nooit een andere vervangingsdemper gezien, en die hoor je goed genoeg. Op mijn Hornet heb ik er ook een en de pasvorm en afwerking is perfect. Zelf heb ik ook alle opties bekeken maar deze is veruit de beste, geen moment spijt van gehad.

Succes met je keuze. Denk er gewoon rustig over na, ze verkopen ze nog wel voorlopig.
 
Heb je deze al gezien, is van GPR. Weet niet wat ie kost maar er is dus al een ander merk met vervangingsdemper voor de MT-03.

http://www.gpr.it/scheda.php?idcatveicolo=1&idveicolo=347 ,hier vind je plaatjes incl. geluid.

Suc6, minics.

full
 
Bedankt voor het meedenken (en bedankt voor de tip van dat GPR iedee), en ik ga er denk ik maar gewoon voor.
Beter wordt het niet idd....

En bovendien moest ik ook direct weer aan ca. 3 jaar geleden denken. Toen ik mijn Mille kocht. Daar heb ik toen ook voor een godsvermogen het dubbele Akrapovic systeem voor gekocht, die werd later wel goedkoper maar dat was een street-legal versie met stalen bochten ipv titanium, en de "echte" werd al snel niet meer leverbaar. Dus echt nooit spijt van gehad.

Ik ga zo Safe ff bellen.... :]
 
Bedankt voor het meedenken (en bedankt voor de tip van dat GPR iedee), en ik ga er denk ik maar gewoon voor.
Beter wordt het niet idd....

En bovendien moest ik ook direct weer aan ca. 3 jaar geleden denken. Toen ik mijn Mille kocht. Daar heb ik toen ook voor een godsvermogen het dubbele Akrapovic systeem voor gekocht, die werd later wel goedkoper maar dat was een street-legal versie met stalen bochten ipv titanium, en de "echte" werd al snel niet meer leverbaar. Dus echt nooit spijt van gehad.

Ik ga zo Safe ff bellen.... :]
Doe je dan geen stap terug als je van een Mille komt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan