Akrapovic-Aprilia titanium cans

Voske

MF veteraan
25 aug 2002
9.986
121
Overal en nergens
Open akrapovic titanium dempers zonder ekeur of dbkillers
De ene demper heeft een zeer licht schaafplekkie, de andere is zeer licht gedeukt.
Aansluiting is 60mm, gaatje voor de dbkillers is al wel gemaakt.
Tevens met nieuwe akrapovic carbon brackets (die alleen al zijn een godsvermogen..)
Vaste prijs 250 euri

full
 
als je kan opsturen, neem ik ze...

akkoord met de prijs enz, geen afbiedtoestanden.


ik hoor het wel van je..

daar heb je eeeeeen hhhheeeeeeeeeeeeeeele goeie deal aan als je ze voor dat bedrag kan kopen.
Akra Rules *O*
 
Damn, wist niet dat er zoveel belangstelling bij was.
Volgens mij is de prijs te laag :+

Maar ze zijn verkocht...
Tenzij de koper ervan af ziet
 
hmmm goedkoop :? Als ze in perfecte staat zijn misschien, maar ze zijn nou eenmaal beschadigd. :')

Misschien had hij er nog 50 meer voor kunnen krijgen. Persoonlijk zou ik er nog geen 100,- voor geven. Ja misschien om te kopen en weer duurder te verkopen aan iemand die wel beschadigde spullen op zijn bike wilt. Misschien is het ook mogelijk om recht links te hangen en links rechts te hangen.

Succes aan de nieuwe eigenaar, zorg ervoor dat de beschadigingen iig niet te zien zijn, want dat staat cheap. ;)
 
Laatst bewerkt:
hmmm goedkoop :? Als ze in perfecte staat zijn misschien, maar ze zijn nou eenmaal beschadigd. :')

Misschien had hij er nog 50 meer voor kunnen krijgen. Persoonlijk zou ik er nog geen 100,- voor geven. Ja misschien om te kopen en weer duurder te verkopen aan iemand die wel beschadigde spullen op zijn bike wilt. Misschien is het ook mogelijk om recht links te hangen en links rechts te hangen.

Succes aan de nieuwe eigenaar, zorg ervoor dat de beschadigingen iig niet te zien zijn, want dat staat cheap. ;)

geloof me met deze beschadiging is het nog ONWIJS goedkoop.
|(
 
is heeeeeeeeel erg goedkoop

ik heb een hoog systeem van leovince
koste 2000 euri's

Dat kun je ook niet echt vergelijken om de volgende redenen:

- Dat is een volledig systeem inclusief bochten.
- Dat betreft de nieuw prijs.
- Die set is dan dus nog onbeschadigd.
- Het meest vervelende...voor 2000 heb je echt de hoofdprijs betaald.

250 euro is niet te duur voor het setje, met name ook door de carbon brackets.

Grtz Zieke
 
Het komt van een volledig systeem, en die was ook 2300 eu.
Dus 2000eu is denk ik een 'normale' prijs voor een systeem met 2 dempers.
Maar de nieuwprijs van deze dempers met brackets is dik 1100,- ;(
Belachelijke prijzen vind ik ..

Was laatst wezen kijken voor een hypermotard, en dan 2 termi vervangingsdemperstje.. 1381,- eu
Gaat echt nergens meer over
 
Terug
Bovenaan Onderaan