Akrapovic Bolt on demper

Mosselman

MF veteraan
5 apr 2002
4.254
0
Noord-Holland
Ik heb een nieuwe GSX-R600 en ben op zoek naar een andere demper. mijn voorkeur gaat uit naar een akrapovic. mijn vraag : Is dit is het een blehrpijp of is het er een die pas bij hoge toeren gaat gillen. ik wil niet zo'n herrie ding
 
Ik heb een nieuwe GSX-R600 en ben op zoek naar een andere demper. mijn voorkeur gaat uit naar een akrapovic. mijn vraag : Is dit is het een blehrpijp of is het er een die pas bij hoge toeren gaat gillen. ik wil niet zo'n herrie ding

Zeer leuke pijpie, maar kost ook zeer veel centjes! en ehm....een andere demper moet toch echt wel wat geluid maken hoor *D

btw: ik ben bijna zover dat ik oordoppen ga aanschaffen :+
 
tuurlijk moet ie wel wat meer geluid maken maar ik wil gewoon geen 130Db hebben.

Ook omdat dat inlaatgeluid zo onwijs mooi is zo std.
 
tuurlijk moet ie wel wat meer geluid maken maar ik wil gewoon geen 130Db hebben.

Ook omdat dat inlaatgeluid zo onwijs mooi is zo std.

Mijn MIG maakt onwijs veel geluid vidnd ikzelf (voor een oprechte menig vraag de andere MF-ers die m gehoord hebben) maar het inlaat geluid blijf je echt horen!! *D want dat klinkt inderdaad onwijs gaaf! Nu hoor je gelukkig niet ALLEEN het inlaat geluid ;)
 
Ik heb een R6 met een Akrapovic.
Het geluid begint inderdaad bij hogere toeren maar bij lage toeren wel een mooier geluid als orgineel natuurlijk.
bij hoge toeren krijg je een beetje een huil.
Het enige nadeel bij een Akrapovic is dat er geen db killer is.Dus als je circuit rijden wilt orginele uitlaat eronder! })
 
Laatst bewerkt:
akrapovic ... mooie pijp, ik heb zelf ook aan akrapovic gedacht maar was 1 probleem. ze maken niet voor alle motoren bolt-on dempers, vaak zijn het alleen maar slip on's, effe naar importeur bellen. zou dus een heel systeem moeten aanschaffen, niet dus. 't werd het dus een joos ...
 
akrapovic ... mooie pijp, ik heb zelf ook aan akrapovic gedacht maar was 1 probleem. ze maken niet voor alle motoren bolt-on dempers, vaak zijn het alleen maar slip on's, effe naar importeur bellen. zou dus een heel systeem moeten aanschaffen, niet dus. 't werd het dus een joos ...

En waar haal je een Joshi vandaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan