Akrapovic carbon uitlaat + tit.linkpijp GSXR1000 k5/k6

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
Akrapovic carbon uitlaat ,

250e

of


Akrapovic carbon uitlaat , carbon ophangbeugel en het bijhorende titanium linkpijpje.
Incl. akraprovic montage veren, klemsluitingen en limiter systeem. (de exup klep vervalt)

+/- 3kg lichter vervang systeem wat rond de 100Db produceert. ( geen e-keur )

Goed hoorbaar sportief diep/donker geluid maar niet overdreven dat je gas dicht moet draaien als je politie ziet ;)


Evt. is de akrasticker goedkoop te kopen op bijv. de motorbeurs in Utrecht.
Ik vond zonder mooier ;)

akrasale4.JPG

akrasale5.jpg

akrasale3.JPG

akrasale2.JPG

akrasale1.JPG



of enkel het link systeem

is pas te koop nadat demper is verkocht , 75e


Bij elkaar :

375 325 299 euro. :P
 
Laatst bewerkt:
Nog maar een keertje de hoogte in trappen! :)

Oh enne één van je ploatjes doet het niet. ;)
 
Is die mooie pijp nu nog niet verkocht :?

Ik wil hem wel ruilen tegen een mooie Bos seatpijp *D
 
Kunnen we doen, doen we er nog wat schapen en eieren bij en hebben we goeie ruilhandel :+
 
_O-

:N Gelijk oversteken, jij de eieren en ik de schapen.... :+


Als ik schaap moet aanschaffen kan ik pijp beter cadeau doen _O-


Ja ben ik ook bang voor, weet niet precies wat een schaap kost zal ik ook ff aan me buurman vragen :?
 
Laatst bewerkt:
Op marktplaats moeder schaap en 3 lammen voor 150 euro in Deventer.

Dat is heel wat shoarma :P
 
Alleen van jonge wilde lammetjes :P Was op kreta goed te eten. Dat nederlandse lamsvlees hoeft voor mij niet zo :N

Maargoed uitlaat goed warm stoken met de gashendel en je flambeert de schaapjes en lammetjes :Y

Mijn uitlaat krijg je lamsbout en met de uitlaat van Fastmarc krijg je lamsborst. De keuze is aan de koper :+
 
Laatst bewerkt:
Alleen van jonge wilde lammetjes :P Was op kreta goed te eten. Dat nederlandse lamsvlees hoeft voor mij niet zo :N

Maargoed uitlaat goed warm stoken met de gashendel en je flambeert de schaapjes en lammetjes :Y

Mijn uitlaat krijg je lamsbout en met de uitlaat van Fastmarc krijg je lamsborst. De keuze is aan de koper :+


_O- :Y
 
Schitterend mooie uitlaat en ik heb er wil intressen in mits hij op een honda CBR600F uit 2002 past...

Groetjes

Tom

Ik kan wel wat maten opmeten voor je van de linkpijp evt. maar of het past werkelijk geen idee.

Demper slip on aansluiting is 60mm
 
Terug
Bovenaan Onderaan