Akrapovic Hexagonal Demper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mojack66

Die hard MF'er
3 aug 2009
769
15
Te koop aangeboden:

Verkregen uit een inboedel een Akrapovic Hexagonal met linkpijp!
De demper heeft blijkbaar een schuiver gemaakt en is weer netjes opgelapt

Demper is niet lek en verkeerd verder in goede staat
Ophangbeugel zit erbij! demper is ZEER licht!

Heeft een E-keur geen DB killer.

Vraag me niet waar de demper onder hing ik heb geen idee!
Aansluitdiameter is 60MM

Zo te monteren of inkorten...
Zie foto's....

Prijs 120 EUR!!
 
Laatst bewerkt:
Akra2
full
 
Deze demper moet echt worden ingekort, helaas zie je dan nog steeds de beschadiging op het metalen gedeelte. Denk persoonljk dat je prijs voor een schadedemper veel te hoogt ligt. Maar succes met de verkoop! :W
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij meer dat er een hoek is afgeslepen zodat je op het circuit wat platter kunt.
Prijs zal moeilijk worden vanwege de lelijke hoek en onbekend op welke motor hij past.
 
Deze demper moet echt worden ingekort, helaas zie je dan nog steeds de beschadiging op het metalen gedeelte. Denk persoonljk dat je prijs voor een schadedemper veel te hoogt ligt. Maar succes met de verkoop! :W

Dank voor je bericht, denk niet dat de VRAAGPRIJS hoog ligt aangezien ze nieuw aanzienlijk meer kosten!! maar goed ieder zn gedachten :P
 
Lijkt mij meer dat er een hoek is afgeslepen zodat je op het circuit wat platter kunt.
Prijs zal moeilijk worden vanwege de lelijke hoek en onbekend op welke motor hij past.

Hoek afgeslepen? lijkt mij niet... ook voor jou geld Het is een VRAAGPRIJS en vind het dus een schappelijke prijs ;)
 
Dank voor je bericht, denk niet dat de VRAAGPRIJS hoog ligt aangezien ze nieuw aanzienlijk meer kosten!! maar goed ieder zn gedachten :P

Ik kan deze uitvoering met beschadiging nieuw nergens in de Akra prijslijst vinden.
Of is er nog ergens een prijslijst voor opties / custom made ?
 
Ik kan deze uitvoering met beschadiging nieuw nergens in de Akra prijslijst vinden.
Of is er nog ergens een prijslijst voor opties / custom made ?

Waar zien jullie een beschadiging? Dat schuine gedeelte ziet er niet uit als een beschadiging maar meer een standaard aanpassing voor het model motor. Er zitten geen krassen oid op en het loop mooi mee met de demper. Het is ook geen valschade want dan had het carbon gescheurd moeten zijn.

Hij lijkt mij gewoon 100% origineel, van welk motor hij afkomt is niet te zeggen.
 
Waar zien jullie een beschadiging? Dat schuine gedeelte ziet er niet uit als een beschadiging maar meer een standaard aanpassing voor het model motor. Er zitten geen krassen oid op en het loop mooi mee met de demper. Het is ook geen valschade want dan had het carbon gescheurd moeten zijn.

Hij lijkt mij gewoon 100% origineel, van welk motor hij afkomt is niet te zeggen.

_O-
 
Volgens mij is er geen stuk afgeslepen, maar een plaatje eroverheen gepopnageld...daaronder zal dan wel schade zitten
 
Er is inderdaad een plaats erover heen gepopnagelt, wat daar onder zit mag Joost weten!
Verder heeft de demper absoluut nergens anders een kras oid
 
Waar zien jullie een beschadiging? Dat schuine gedeelte ziet er niet uit als een beschadiging maar meer een standaard aanpassing voor het model motor. Er zitten geen krassen oid op en het loop mooi mee met de demper. Het is ook geen valschade want dan had het carbon gescheurd moeten zijn.

Hij lijkt mij gewoon 100% origineel, van welk motor hij afkomt is niet te zeggen.

Dit kan natúúrlijk ook heel goed kunnen!!
Dus het hoeft dan geen schade demper te zijn....
 
Als je de code googles welke op de demper staat (de M...605) kom je waarschijnlijk te weten onder welke motor hij past. De foto akra4 spiegelt teveel om goed te lezen.

Graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan