Akrapovic of Hotcam ??

Switch

Banned User
8 mrt 2003
4.442
0
r
Ik zit met een probleem ... nou ja het is maar wat je een probleem noemt :+ ik heb 2 dempers een lazer hotcam titanium en een akrapovic titanium ... ze klinken allebij wel lekker schelen niet veel van elkaar, welke zou jij kiezen !!??

HIER kan je 2 filmpjes vinden met de geluiden erbij ... foto's staan er ook bij ...

MOEIIILIJKKK :? :X

akrapovic1.JPG

Hotcam2.JPG
 
ik vind de Akra mooier (duh) maar vind wel dat die een hoop noise maakt. je kan tegenwoordig wel modellen krijgen met een db killer. als ik jou was zou ik daar naar kijken. dan kun je als het moet nog iets stiller ...
 
ik vind de Akra mooier (duh) maar vind wel dat die een hoop noise maakt. je kan tegenwoordig wel modellen krijgen met een db killer. als ik jou was zou ik daar naar kijken. dan kun je als het moet nog iets stiller ...

Hoe harder hoe beter lijkt mij :?
 
ik vind de Akra mooier (duh) maar vind wel dat die een hoop noise maakt. je kan tegenwoordig wel modellen krijgen met een db killer. als ik jou was zou ik daar naar kijken. dan kun je als het moet nog iets stiller ...

Ze maken allebij wel een hoop herrie ... is maar goed ook :) als ik weinig geluid wilde monteerde ik wel een standaard demper :+ (heb ik er trouwens wel bij voor de circuit dagen)
 
:p de mijne .......

73190


maarreh, ga maar ns raggen op wat bebouwde stekkies. dan is het echt niet fijn dat iedereen je al van verre hoort gaan. als je flink aan de kraan gaat hangen begint ie belachelijk hard te brullen ...

[edit] de mijne is trouwens wel een 750, maybe dat een 600 wel wat stiller is [/edit]
 
is wel een beetje naar de bekende weg vragen he :+ AKRA rules :}
en waar baseer je dat op?
Waarschijnlijk op het prijskaartje,leuke is juist dat in geval van full-system,de Laser beter presteert!
Overigens heb ik ook een akra(systeem) op de R1,maar op nu te zeggen dat het rules......op m'n straat R6 een open Bos demper met LaserWorks bochtenset,op de Race Srad een LaserWorks compleet en de Race R6 Akra bochtenset met Laser demper.Van alles wat dus.
 
Wat ik van beide merken weet is de afwerking van akrapovic over het algemeen toch wel even iets beter dan van Laser. En bovendien is een Akrapovic denk ik nog wel een stukje lichter. Wat geluid betreft is het maar net wat je mooi vindt, en geluids niveau lijkt me geen issue. Dan moet je gewoon een gekeurde uitlaat kopen. Zelf rij ik al ruim 2 jaar met een Hotcam zonder DB killer en dat bevalt prima.....
 
akra! die hotcams zijn veel te lang had er ook een op mn zx7r dat ding stak zo ver uit dat ik er bijna zo`n rood vlaggetje aan moest hangen :+ geluid was wel okeej trouwens..
 
neen, de afwerking van de akras is gewoon subliem!!!!
al is het maar een veertje, alles is tot in de puntjes afgewerkt
niet altijd het luidste geluid, maar altijd een zeer mooi geluid :]
Dan had jij zeker ook een Akra onder je jurk toen :?
Wees een vent en neem een Akra zónder sticker!
 
Hmm ... ik ga er nog steeds hard over denken , ik neig toch wel meer om die akra te houden omdat die kwa demper gewoon mooier is en misschien ook wel wat mooier klinkt (dat laatste is te verwaarlozen) maar het stickertje van de hotcam vind ik eigenlijk weer beter bij mijn motor passen :+

Maar die hotcam is zoals al eerder gezegt weer te lang ...

ps: wat zou die hotcam ongeveer opleveren ?? is zo goed als nieuw
 
je hebt ze allebij :X hang ze er onder en de gene die jij het mooist vind kwa afwerking/geluid neem je dan toch
 
als je de sticker van Akra te groot vind ken je ook het nieuw model sticker erop plakken zoals deze ;)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan