Akrapovic of Hotcam ??

:Z wat een niveau,daarom dus.....AKRA!

Dat niveau heeft meer met hagenees zijn te maken denk ik :+

Trouwens mooie stickers trouwens mario !! (heb je zondag nog gezien heb er toen niet op gelet |( ) ... zou inderdaad een mooie optie zijn maar zie je er nix meer van als je die oude sticker eraf trekt ??
 
Laatst bewerkt:
Wanneer ik puur op het uiterlijk afga kies ik zeker voor de Akra. Vind m het mooiste passen bij je motor. De sticker is inderdaad wat groot (en had kleiner gemogen), maar ik vind het niet storend. Ook staat de kleur van de sticker wel mooi bij je motor trouwens, valt nog een beetje op.

In het filmpje vind ik de hotcam het mooist klinken, maar dit zou je eigenlijk wel in het echt moeten horen om het goed te kunnen beoordelen.

Toch zou ik uiteindelijk voor de Akra kiezen, want in het filmpje is duidelijk te zien dat de gixxer wat moeilijk start met de hotcam :+
 
als je nou eens een dyno run doet met beide pijpen ,kan je er achter komen met welke die het beste /hardste loopt !!! en dat vindt ik fucking belangrijk!!!
Ik denk trouwens niet dat ze elkaar veel ontlopen !! })

roaooorrrrrr :]
 
sorry nog ff ....de akra staat t mooiste en heeft de mooiste aansluiting..

kan el trouwens gewoon gelijk een full race systeem onder !!!
je hebt hier boven genoeg klanten voor je ""cans"" !!!!

C U :X
 
iig vette filmpjes! :}
En natuurlijk gewoon die Akra nemen. (met die kleine nieuwe sticker erop :9 )
 
Akra of Hotcam ?

We gaan het even over het uiterlijk hebben.
Om welke pijp zit zòn gore slangeklem ??? :X :X :X
Nou mooi afgewerkt hoor |(
 
Tja, het zijn beide dempers met geweldige eigenschappen en ook over de afwerking valt niets te klagen. Toch denk ik dat de Akra bij hogere toeren beter geluid geeft. Ik heb zelf een Yoshi op mijn Srad 750, blijft toch de Suzuki tuner.
 
HOTCAM!!!

niet dat ik de akra niet mooi vind ,maar heb zelf ook een titanium hotcam onder mijn fiets (zxr400) hangen en geeft een GEWELDIGE sound en gave knallen.

P.S past de akra ook onder mijn fiets :o :o

de groeten van Paul ZXR400
 
Terug
Bovenaan Onderaan