Akrapovic vs Laser Hotcam

Vennix

MF'er
11 mrt 2003
56
0
Middelbeers
Welke demper geeft het mooiste geluid op een GSX-R600 uit 2002.

Akrapovic Carbon of een Laser Hotcam Titanium

Als iemand geluidsfragmenten heeft graag.
 
Ik heb me laten vertellen dat yoshimura super moet zijn met Suzuki.
Had zelf een BOS oval carbon en dat was ook super onder mijn GSX-R 750.
full
 
Ik vind zelf Akra super.

Zie hier de mijne, vandaag binnen gekomen })
[me]ArjanR1 wil nu gewoon ff posen met zijn bike :+ *[/me]

foto.php
 
Er zat bij mij een Hotcam op toen ik hem (ZX7R) kocht. Ik kon een (volledig) Akrapovic systeem kopen voor weinig dus die zit er nu onder. De Akra demper is lichter in gewicht, kleiner in formaat en stiller dan de 'for racing only' demper van Laser. De Akra is overigens ook niet straatlegaal (Racingline) maar klinkt wel iets pezieriger.
(Het waren bij mij overigens allebij titanium exemplaren maar dat maat voor het geluid volgens mij niet veel uit.)
Bodemspeling kan ik niets over vertellen. Denk dat een slipon van akra meer geeft dan een slipon van laser.

Succes
 
Welke demper geeft het mooiste geluid op een GSX-R600 uit 2002.

Akrapovic Carbon of een Laser Hotcam Titanium

Als iemand geluidsfragmenten heeft graag.


Heb zelf op mijn vorige motor (gixxer 2001) een titanium AKRA gehad, en dat klonk echt super!!! Akra beweerd zelf volgens hun site dat het geluid van de carbon hetzelfde is van de akra alleen ik vind persoonlijk dat de carbon altijd iets donkerder klinkt.

Heb de Gixxer ook eens gehoord met een hotcam eronder, maar vond die van mij echt beter klinken.. ook veel meer lawaai kwam er uit die akra O-)
 
voor dit soort 'zaken' (mis)gebruik ik meetings... dan heb je vaak keuze uit van alles en nog wat... keej, tis nu winterstop voor veel piloten maar van de zomer had je mooi kunnen luisteren op bijv de MFMM.

ps, als je lomp wilt doen, kun je ook naar motorzaken gaan en zeggen dat je een testrit wilt maken op een brommer die hetzelfde is als die van jou met die dempers...
 
Akrapovic + ZX6r 636 2002 = aso volgens de Akermaat MF afdeling O-)
;)

Echt een ongelovelijk gekrijs! :} :} Hééél asociaal!! :P
HugoBoss is vorig jaar met z'n ZX6R van een Bos naar een Akra gegaan. Echt een wereld van verschil! :9~
't is dat ze niet meer voor m'n RF gemaakt worden anders zou er ook een Akra op komen!
 
zeker een akrapovic! Titanium is net iets schller dan de carbon. Vriend van me heeft een gsx 600 met titanium demper. Ik had een gsx 750 met carbon, maar het geluid van de 600 was mooier. De carbon is iets donkerder. Is echt een mooi geluid! Zeker doen!!
 
Altijd heel erg persoonlijk zoiets. Qua geluid is IMHO de Akra mooier, maar ik vind de Hotcam mooier om te zien! Succes met je keuze, enne piccie is welkom als je een keus hebt gemaakt! :P

:]

[me]M91 heeft inderdaad een Hotcam Carbon onder z'n ZX6[/me]
 
Heb zelf hiervoor op m'n ZX9R een titanium hotcam gehad,maar die klonk
zwaarder dan de akra die ik nu heb!!
Alleen als ik 'm nu helemaal opentrek wowwww.....wat een sound :9~
full
 
Iedereen hartelijk dank voor zijn reactie. Ik heb een keuze gemaakt en het is een carbon akrapovic geworden. Ik ga hem morgen even monteren en zal dan ook enkele foto's posten.
 
Ik heb eerst een hotcam op me gixxer gehad , daarna een akra .... kwa geluid maakt het elkaar weinig , volume is hetzelfde en de akra is klein tikkie donkerder ... akra is wel mooier 8-)

had ooit geluids fragmenten gemaakt maar die kan ik niet meer vinden ....

als je de search had gebruikt had er al een topic over gevonden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan