akra's rsv mille gestolen!

Migilo

MF veteraan
12 okt 2008
3.167
2.625
In de nacht van zondag op maandag zijn mijn akrapovic dempers gestolen.
Ze zaten op mijn Rsv mille uit 2002. De motor stond onder de carport in Emmen.
Het gaat om 2 akrapovic titanium dempers. Mocht iemand ze tegenkomen op marktplaats oid, hoor ik het graag.

0654020a9c0352ab4a83ea066f4c6ff8.jpg


afe0d1a56b77ca1c97b816921e8f3649.jpg


f236d174ec1efbc23404dc485a51443b.jpg
 
Zo :o da's lullig '(

Ziet er een beetje zielig uit,die 2 "stompjes" :')

Sterkte ermee :/
 
Laatst bewerkt:
echt te triest voor woorden, onderdelen van motoren jatten.
Hoeveel dempers zullen er bij de TT gejat worden? Ik durf al bijna niet meer met mijn akra te gaan.

Kan je het bij je verzekering opgeven?
 
Tja het is helaas niets nieuws meer. How low can you go!
Hoop dat je goed verzekerd bent. Sterkte met de afhandeling.
 
Zit niets anders op, alle onderdelen in het vervolg aan het slot.
motorcyclelockscover1usethis.jpg


Maar idd te triest voor woorden weer...
 
Laatst bewerkt:
balen man :( zag het al op Facebook voorbij komen. misschien ook nog even in het emmen topic zetten. hopen dat je ze nog weer krijgt maar ben er bang voor. :X
 
echt te triest voor woorden, onderdelen van motoren jatten.
Hoeveel dempers zullen er bij de TT gejat worden? Ik durf al bijna niet meer met mijn akra te gaan.

Kan je het bij je verzekering opgeven?

Zou ik sowieso al niet doen 😅
Politie is erg goed met het controleren van geluidsnormen bij de TT :W


Maar begrijp me niet verkeerd, ik kan een beetje geluid wel waarderen :)
Loud pipes save lifes :]
 
Laatst bewerkt:
Er is maar 1 remedie voor dit soort volk......
full
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe trend: Alibaba stickers op Akrapovic dempers :+

@TS, ik hoop dat je ze terug kunt vinden, maar ik vrees het ergste ;(
 
Laatst bewerkt:
Reed je zonder db-killers? Dan zou het zomaar de politie kunnen zijn...

OT: Sterkte, ik hou een oogje in het zeil
 
echt te triest voor woorden, onderdelen van motoren jatten.
Hoeveel dempers zullen er bij de TT gejat worden? Ik durf al bijna niet meer met mijn akra te gaan.

Kan je het bij je verzekering opgeven?

Maat van mij heeft een setje Yoshi's van 1000 of 1500. Hij zet voor de GP zijn standaard uitlaat er onder.

Veel moeite maar dan kan die tenminste zonder kriebel in z'n buik de race kijken.

Triest dat het zo moet helaas.
 
Maar wat een prutsers dat ze de link pipes laten zitten . . .

Sterkte,
Als ik binnenkort de vraag krijg of ik linkpipes kan leveren weet ik genoeg.

Er zijn goede manieren om je uitlaat te beveiligen tegen diefstal trouwens. Ik heb hiervoor zelf iets bedacht wat tot nu toe goed werkt.
 
Uitlaten zijn redelijk goed te beschermen tegen diefstal, vooral door de gelegenheidsdief.

Gebruik waar mogelijk inbusbouten ipv zeskant. Zowel voor de ophanging als voor de linkpijp. Als de boel goed vast zit, lijm dan een kogeltje uit een lager in de zeskant. Een flink visloodje erin klem slaan kan ook. Hierdoor krijg je de bout niet los zonder hem uit te boren of te dremelen. Dat zie ik een dief nog niet doen op straat.

Zorg er ook voor dat je de opening naar beneden doet, dan merkt de dief het pas als hij er onder ligt en kan hij zich ook niet voorbereiden op andere methodes.
full
 
Zou ik sowieso al niet doen 😅
Politie is erg goed met het controleren van geluidsnormen bij de TT :W


Maar begrijp me niet verkeerd, ik kan een beetje geluid wel waarderen :)
Loud pipes save lifes :]

akra met DB-killer erin en ik heb "e-keur" O-) (klep verwijderd en vervangingspijp gemonteerd, maar dat vergeten we even)
Het geluid valt erg mee, het is zo'n lange rioolpijp akra. inlaatgeluid is harder, of komt dat omdat je er met je hoofd boven hangt ;)


echt te triest voor woorden, onderdelen van motoren jatten.
Hoeveel dempers zullen er bij de TT gejat worden? Ik durf al bijna niet meer met mijn akra te gaan.

Kan je het bij je verzekering opgeven?

Maat van mij heeft een setje Yoshi's van 1000 of 1500. Hij zet voor de GP zijn standaard uitlaat er onder.

Veel moeite maar dan kan die tenminste zonder kriebel in z'n buik de race kijken.

Triest dat het zo moet helaas.

erg verstandig. Ik heb alleen geen zin/ tijd om alles eraf te halen en de standaard uitlaat te monteren en de module aan te passen dat het ook een beetje lekker rijdt. 5 uur rijden (zonder oponthoud) met een motor die niet goed loopt, is ook geen pretje.
 
Uitlaten zijn redelijk goed te beschermen tegen diefstal, vooral door de gelegenheidsdief.

Gebruik waar mogelijk inbusbouten ipv zeskant. Zowel voor de ophanging als voor de linkpijp. Als de boel goed vast zit, lijm dan een kogeltje uit een lager in de zeskant. Een flink visloodje erin klem slaan kan ook. Hierdoor krijg je de bout niet los zonder hem uit te boren of te dremelen. Dat zie ik een dief nog niet doen op straat.

Zorg er ook voor dat je de opening naar beneden doet, dan merkt de dief het pas als hij er onder ligt en kan hij zich ook niet voorbereiden op andere methodes.
[afbeelding]
Goeie methode :)
Ben je wel zelf de pisang als je uitlaat eraf moet..
 
Laatst bewerkt:
Als je tegen diefstal verzekerd bent, valt diefstal van onderdelen ook te claimen. En gezien het no-blame is wordt je ook niet gekort op weke manier dan ook als je claimt, het valt buiten jouw schuld.
 
Goeie methode :)
Ben je wel zelf de pisang als je uitlaat eraf moet..
Nee hoor, even dremelen of boren, en dan liefst een nieuwe bout er weer in, maar dat is de verzekeringspremie die je er voor over moet hebben.
 
Laatst bewerkt:
akra met DB-killer erin en ik heb "e-keur" O-) (klep verwijderd en vervangingspijp gemonteerd, maar dat vergeten we even)
Het geluid valt erg mee, het is zo'n lange rioolpijp akra. inlaatgeluid is harder, of komt dat omdat je er met je hoofd boven hangt ;)erg verstandig. Ik heb alleen geen zin/ tijd om alles eraf te halen en de standaard uitlaat te monteren en de module aan te passen dat het ook een beetje lekker rijdt. 5 uur rijden (zonder oponthoud) met een motor die niet goed loopt, is ook geen pretje.

Het is inderdaad een hoop gedoe voor een beetje lol -O-
 
Als je tegen diefstal verzekerd bent, valt diefstal van onderdelen ook te claimen. En gezien het no-blame is wordt je ook niet gekort op weke manier dan ook als je claimt, het valt buiten jouw schuld.

Dat is interessant!
Zal mijn maat eens mededelen dat hij zijn verzekering even contact van te voren.

Hij heeft meer mooie accesoires (spiegels van Rizoma etc. etc.).

Wellicht ook een opsteker voor de TS!
 
Laatst bewerkt:
Allemaal bedankt voor jullie medeleven ;)

Ben helaas niet verzekerd voor diefstal. Dus dit is een dure les voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan