Aktie voor de shirtlozen Ciao Marco # 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb me laatst laten influisteren, dat als je getrouwd bent je alleen nog maar met kerst sex hebt.... Ik ben 2 weken geleden getrouwd, dus dan nu maar proberen minstens 3 keer per week kerst te vieren. :YZowel carnavals- als kerstmuziek vind ik maar niks!

:? En je ben bet getrouwd , nou dat beloofd wat .....dus bij je 12enhalf is het dus al over bij jou . :Y _O- :+
 
Wie heeft het ontwerp van de shirts gemaakt en kan die aanleveren? Ik denk dat er zelf een paar laat drukken of zo....
 
Wie heeft het ontwerp van de shirts gemaakt en kan die aanleveren? Ik denk dat er zelf een paar laat drukken of zo....

The Screaming Chief heeft die , weet niet of die ze uitgeeft maar zou wel een oplossing zijn idd nog helemaal niet aan gedacht want mijn buurman heeft ook zo'n soort bedrijf die maken van alles op reklame gebied ook bedrijfskleding etc. dus moet te doen zijn ....maar wat het kost :? , hij vond ook mijn sticker op de auto mooi gemaak en .......het shirt netjes.
Ik ga het vanavond ff vragen aan hem want hij kan mischien wel mijn shirt gebruiken .....alles is na te maken nml.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan een foto maken van het shirt en tekeningen even duidelijker maken in photoshop?!

staat wel een plaatje in de OP, maar die is vrij klein, weet niet of het daar mee lukt?!
 
Laatst bewerkt:
Dat plaatje is door een andere mf-er gemaakt,weet niet meer wie,maar is wel terug te vinden in het originele topic.
Was geloof ik wel bevriend met tsc :X
 
Hoe staat het nou met de shirtjes, TSC?
Geef eens duidelijkheid of je er wel mee door wil gaan. Als je het niet meer wilt doen, zegt het dan en hou ons niet aan het lijntje.

PS. het is en blijft een goed initiatief ondanks dit alles
 
Ik heb gisteravond met m'n buurman gesproken en die heeft het shirt en polo bekeken en is geen probleem , alleen de prijs is afhankelijk van het aantal evt stickers is ook mogelijk .

Zal ik een topic openen voor liefhebbers en dat men met iedeen kan komen , de shirts worden hetzelfde maar ontwerp van sticker kan varieeren.

PS de verzendingen zullen duurder uitvallen want elk pakket wordt verzekerd verstuurt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteravond met m'n buurman gesproken en die heeft het shirt en polo bekeken en is geen probleem , alleen de prijs is afhankelijk van het aantal evt stickers is ook mogelijk .

Zal ik een topic openen voor liefhebbers en dat men met iedeen kan komen , de shirts worden hetzelfde maar ontwerp van sticker kan varieeren.

PS de verzendingen zullen duurder uitvallen want elk pakket wordt verzekerd verstuurt.
Alweer goed bezig zeg! Heb je het ontwerp al, of ga je/jullie het anders oplossen?

Ik zat te denken om het op zo'n shirt te laten drukken, maar weet niet of dat kan of goed uit komt....

edit: kan je buurman ook niet voor weinig zulke petjes maken? O-)
 
Laatst bewerkt:
Alweer goed bezig zeg! Heb je het ontwerp al, of ga je/jullie het anders oplossen?

Ik zat te denken om het op zo'n shirt te laten drukken, maar weet niet of dat kan of goed uit komt....

edit: kan je buurman ook niet voor weinig zulke petjes maken? O-)

Ik ga voor ik vertrek naar Mugello proberen ff een topic in mekaar te flansen waar men zijn ideen kwijt kan bijv. iid petjes sticker noem maar op , als er animo genoeg is vermeld ik na overleg met hem zijn website en emailnr zodat men het zelf allemaal kan volgen want als het loopt trek ik me er van af en gaat alles via hem ..........en dat komt opzeker goed voor mekaar.
Ook voor die mensen die wat bestellen laat ik ook de betalingen via hem gaan want ik weet hoe dat ga ik ga er een biertje voor kopen en dan hebben ze weer geen shirt _O- _O-
 
Volgens mij kunnen we beter die toestand met de shirtjes oplossen,met of zonder tsc,maar niet weer wat nieuws onder handen halen met alle eventuele gevolgen van dien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan