Al dat geflits is levensgevaarlijk

Niet die flitsdingen zijn gevaarlijk, maar mensen op de weg die zonder reden remmen, of die niet eens weten hoe hard ze rijden.

Die moeten weg, dan kan de rest veiliger door.
 
Reden te meer om snelheid te minderen als je een kruising nadert... Hoef je meteen niet meer op je snelheidsmeter te letten en kun je dus meer aandacht aan het overige verkeer besteden. Of moet je soms per se met precies de toegestane maximumsnelheid de kruising over?Sorry, maar aan mensen die dat doen heb ik pas echt een hekel... Van die gasten die met 110 op de linkerbaan zitten waar je 120 mag en dan vervolgens nog eens op de rem gaan staan als ze politie zien :r Je moet gewoon altijd en overal precies weten hoe hard je rijdt, en intussen ook nog eens op de weg en op het overige verkeer letten. Als je dat niet kunt ben je je rijbewijs niet waard.Jawel hoor... Die krijg je pas als je, met aftrek van de marge waarbinnen niet bekeurd wordt en de wettelijk verplichte meetcorrectie, inderdaad netto 5 km/u per uur te hard hebt gereden. Om daaraan te komen moet je al snel 60 à 65 km/u in een 50-zone gereden hebben.

Oh, en voordat ik ervan beschuldigd word een moraalridder te zijn: ik rij ook altijd te hard; ik loop alleen niet te janken als ik daar een bon voor krijg.

:^
 
Ik wel als ik vind dat het onterecht is. Als leek wordt mij wat geleerd. Ik voer dat uit en ik krijg een prent.

Klopt iets niet.

Kan ik er wat aan doen dat die bus harder ging rijden als verwacht. Links rijden en niet inhalen is irritant dus dat doe ik niet. :+ Dus haal ik hem in en krijg een prent!

Als ik zeg: spring in de sloot......

Zelf rijden = zelf nadenken = zelf verantwoordelijk = boete slikken

en ja soms heb je pech, omdat je ff niet oplet.... kan gebeuren, poep gebeurd.

Edit: Oh ja, ik rijd ook dus altijd te hard en "zeik" daarom ook niet, maar ik moet toegeven:

Ik heb blijkbaar veel mazzel....
 
Laatst bewerkt:
Als je niet in staat bent normaal te rijden en tegelijk je snelheid onder controle te houden ben je uberhaupt al een gevaar op de weg en zou je beter per direct je rijbewijs inleveren.

daar gaan een hoop stemmen die 'r zaten aan te kopen vriend :W


:+


maar je hebt wel gelijk :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan